פורינר בישראל 2022 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים על ההופעה!

פורינר בישראל 2022 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים על ההופעה!
פורינר בישראל 2022 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים על ההופעה!

כל מה שרציתם לדעת על ההופעה של פורינר בישראל ב-2022 באמפי פארק רעננה. מתי זה בדיוק יקרה? כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומה עם הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

להקת הפופ האגדית פורינר (Foreigner) תגיע להופעה בישראל בחודש ספטמבר 2022 ותציג כאן מופע חד פעמי באמפי פארק רעננה. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה המדוברת לרבות פרטים על מכירת הכרטיסים, מחירים, הנחות ועוד.

להקת פורניר בישראל 2022 – כרטיסים

כאמור, ההופעה של פורניר בישראל תתקיים ב-29 בספטמבר 2022 באמפי פארק רעננה. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ונמצאת בעיצומה. ניתן להזמין כרטיסים אוניליין באמצעות האתר הבא.

ההופעה של Foreigner בישראל תתקיים במסגרת סיבוב הופעות עולמי וגדול במיוחד הכולל מופעים ברחבי ארצות הברית ובמדינות רבות באירופה. הלהקה צפויה לבצע כאן בהופעה את מיטב להיטה הגדולים כמו I want to Know What Love Is הידוע ואחרים כדוגמת I Don't Want To Live Without You או Feels Like The First Time ואחרים.

פורינר כבר הופיעה בעבר מספר פעמים בישראל כשהיא זוכה כאן לקהל מעריצים נאמן שחוזר ומגיע לראות את הלהקה בלייב. למרות ששיא תהילתה היה בשנות ה-80 וה-90, הלהקה עדיין פעילה ביותר ומופיעה באופן קבוע עשרות הופעות מדי שנה וזוכה לקהל מעריצים רב בכל רחבי העולם.

הנחות ומבצעים

בשלב זה, הצלחנו למצוא מידע על כרטיסים מוזלים רק לחברי אשמורת וללקוחות Max. נמשיך לבדוק ולעדכן על הנחות ומבצעים נוספים כאן ובעמוד הפייסבוק שלנו.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק