פול מקרטני בישראל 2020 – האם הזמר הענק חוזר לתל אביב?

פול מקרטני בישראל 2020
פול מקרטני בישראל 2020 - האם הזמר הענק חוזר לתל אביב?

על פי ציוץ בטוויטר של כתב התרבות הוותיק של עיתון "ידיעות אחרונות" רז שכניק, הזמר והצלע הרביעית של להקת הביטלס המיתולוגית פול מקרטני (Paul McCartney), נמצא במגעים מתקדמים עם מפיקים בכירים בתעשיית המוזיקה הישראלית ועשוי להגיע להופעה בישראל בקיץ 2020

על פי הציוץ של שכניק, מספר מפיקים גדולים מישראל פנו למנהליו של מקרטני עם הצעות מכובדות להופעה בקיץ הקרוב ומקרטני שוקל כעת את העניין ברצינות. נכון לעכשיו, לא ידוע על התקדמות נוספת בעניין. כזכור, מקרטני הופיע כאן בהופעת ענק בפארק הירקון ב-2008 וזכה להצלחה עצומה כאן. יהיה בהחלט מעניין לראות אם הוא יוכל לשחזר את ההצלחה בשנית בקיץ הקרוב.

לפי אתרו הרשמי, מקרטני ייצא לסיבוב הופעות אירופאי החל מחודש מאי 2020 ויופיע בכמה פסטיבלים גדולים כמו פסטיבל גלסטונברי הוותיק באנגליה, או פסטיבל פארק וורצ'ר בבלגיה. במקביל להופעות בפסטיבלים, יקיים מקרטני סיבוב הופעות אירופאי בשם "Freshen Up" ויגיע עימו להופעות בהולנד, צרפת, גרמניה, איטליה וספרד. ההופעה האחרונה שרשומה כרגע באתר היא הופעה בברצלונה ב-17 ביוני 2020.

כרטיסים לפול מקרטני בישראל 2020 – מה יהיו מחירי הכרטיסים?

על פי פרסומים נוספים ברשת, שגם הם אינם עדיין רשמיים, מחירי הכרטיסים לפול מקרטני בישראל יתחילו ב-400 ש"ח ויגיעו עד ל-1500 ש"ח לכרטיסים היקרים ביותר. אך כאמור, אלו אינם דיווחים רשמיים. 

אז האם גם תל אביב תזכה בקרוב לארח את הענק פול מקרטני? נאלץ להמתין בסבלנות ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות" בו אנו נעדכן בכל מידע חדש בנושא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק