פול אנקה בישראל 2022 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

פול אנקה בישראל 2022 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
פול אנקה בישראל 2022 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

לאחר ההצלחה הגדולה מההופעה הקודמת כאן, הזמר פול אנקה חוזר לישראל ויופיע כאן ב-18 וב-19 יולי 2022 לשני מופעים חד פעמיים בו יבצע את כל להיטיו הגדולים. המופע הראשון יתקיים באמפי קיסריה והשני בבריכת הסולטן בירושלים. אז כמה יעלו הכרטיסים? איפה קונים? ואיך תשיגו הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הזמר האגדי משנות ה-60 פול אנקה (Paul Anka) יחזור לישראל בחודש יולי 2022 למופע אחד וחד פעמי שיתקיים באמפי קיסריה. מכירת הכרטיסים בעיצומה. כל הפרטים, בהמשך עמוד זה.

פול אנקה כרטיסים – איפה קונים כרטיסים?

ההופעה של פול אנקה בישראל תתקיים ב-18 ביולי 2022 בשעה 19:30 בערב באמפיתיאטרון קיסריה ויום למחרת ב-19 ביולי בבריכת הסולטן בירושלים. מכירת הכרטיסים להופעה בעיצומה וניתן למצוא כרטיסים פנויים באמצעות האתר הבא.

אנקה כבר הופיע בישראל מספר רב של פעמים וזוכה להצלחה גדולה מאוד ולקהל רב המגיע להופעות בכל פעם שהוא מופיע כאן. הפעם, הוא מגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות חדש שייקרא "Greatest Hits His Way" ובו הוא יבצע את מיטב להיטיו לאורך כל שנות הקריירה.

אנקה, שחגג לא מזמן 60 שנות קריירה, נחשב לאחד הזמרים המצליחים ביותר בהיסטוריה עם רקורד שובר שיאים הכולל למעלה מ-600 שירים שכתב, 126 אלבומים וכמעט 100 מיליון מכירות. הוא כבר הופיע מספר רב של פעמים בישראל וזוכה להצלחה גדולה מאוד בקרב הקהל הישראלי.

הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים

לא מצאנו בשלב זה מידע על הנחות או כרטיסים מוזלים. המשיכו לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק של קצת תרבות בו אנו מעדכנים בכל עת מידע חדש על מבצעים והנחות.

אודות פול אנקה

אנקה בן ה-77 הוא אחד הזמרים הגדולים והמצליחים ביותר בכל הזמנים וחוגג השנה 60 שנות קריירה מוצלחות ביותר. בתחילת הקריירה שלו בשנות ה-50 המאוחרות, היה אחד מאלילי הנוער הגדולים ביותר בתקופתו, אך לאחר מכן עבר למגרש של הגדולים והפך לזמר, יוצר ואיש עסקים בתחום המוסיקה מצליח מאוד.

השיר שהפך אותו לראשונה לזמר מצליח היה השיר "Diana" אותו כתב על הבייביסיטר שלו בשם דיאנה. השיר נכנס לטופ 20 במצעד המוסיקה השנתי האמריקאי והפך את אנקה לזמר מצליח ומפורסם עד מאוד.

בסוף שנות החמישים, עוד לפני שהיה בן 20, הוא הוא כבר הופיע בהצלחה ברחבי העולם, כשהוא שר שירים כמו שר שירים כמו "Lonely Boy" ו"Put Your Head On My Shoulder" ועוד. בשנים שלאחר מכן אנקה השיק קריירה מוצלחת בבתי קזינו ומועדוני ארוחת ערב של לאס וגאס ופלורידה. הוא כתב את שיר הנושא עבור The Tonight Show במהלך תקופתו של ג'וני קרסון שהושמע מיליוני פעמים. בשיא הפופולריות של קרסון, אנקה הרוויח 800,000 $ ל -900,000 דולר בשנה בתמלוגים בלבד רק משיר זה.

בשנים שלאחר מכן המשיך לזכות בהצלחה עם השיר "She's A Lady" שכתב לטום ג'ונס (שיגיע לישראל גם הוא בקרוב) ולאחר מכן כתב את אחד הלהיטים הגדולים ביותר שלו "My Way" אותו ביצע פרנק סינטרה שאיתו הוא התיידד. השיר זכה להצלחה גדולה עד כדי כך שחברת התקליטים של אנקה כעסה עליו שלא שמר את השיר לעצמו.

בשנים שלאחר מכן לא הצליח לשחזר את ההצלחה עד ל-1974 שבה הוציא את השיר "Having My Baby" שזכה במקומות הראשונים במצעדי הפזמונים. אלבום מעניין נוסף שהוציא אנקה היה ב-2005 ובו ביצע להיטים עכשוויים של אמנים מודרניים כמו בון ג'ובי או נירוונה בגרסה של שנות ה-50.

אנקה הופיע בישראל פעמים רבות כאשר הפעם האחרונה הייתה ב-2019. עתה כאמור, הוא יגיע לישראל שוב ויופיע כאן בהיכל מנורה מבטחים בחודש יולי 2022.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק