3 הופעות לפסנתרנית פולינה אוסטינסקי בישראל בנובמבר 2019 – כל הפרטים

3 הופעות לפסנתרנית פולינה אוסטינסקי בישראל בנובמבר 2019 - כל הפרטים
3 הופעות לפסנתרנית פולינה אוסטינסקי בישראל בנובמבר 2019 - כל הפרטים. צילום: יבגני יבטיוחוב

הפסנתרנית פולינה אוסטינסקי הנחשבת לאחת מהפסנתרניות הטובות והמוערכות בעולם, תגיע לישראל בחודש נובמבר 2019 לסדרה של 3 הופעות בירושלים, תל אביב וחיפה. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר כשמחירי הכרטיסים נעים בין 176 ל-286 ש"ח.

אוסטינסקי תגיע לישראל במסגרת תוכנית הקונצרטים החדשה שלה הנקראת "Eleganza" איתה היא מופיעה ברחבי העולם ובמסגרתה היא מבצעת יצירות ידועות של רחמנינוב, סקריאבין, פרוקופייב, מטנר וארנסקי. בין היצירות שיבוצעו: יצירות של סריאבין, "נסיונות עם החרוזים הנשכחים" של ארנסקי ו"סונטה זיכרונות" של מטנר משתלבים באלגנטיות עם "וריאציות על נושא של קורלי" של רחמניניוב וסונטה השביעית של פרוקופייב, שנחשבים ליצירות הטובות ביותר שלהם.

פולינה אוסטינסקי החלה את דרכה המוסיקלית כבר שהייתה בגיל 6 ובגיל 8 כבר הופיעה עם תזמורת. מהר מאוד הפכה לילדת פלא ולכוכבת על ברוסיה. כך למשל, בהיותה בת ה-8 בלבד, זכרה בעל פה כ-30 שעות של יצירות מוזיקליות. שמה הלך לפניה כבר בגיל זה והמוזיקאים הגדולים בעולם נהרו לדירתה הקטנה כדי לחזות בפלא.

כיום אוסטינסקי מוזיקאית מוערכת ביותר ומופיעה ברחבי העולם ומופיעה באופן קבוע עם התזמורות הגדולות בעולם ועם טובי המנצחים והמוזיקאים. בשנים האחרונות, הספיקה להופיע עם התזמורת הפילהרמונית של טוקיו, התזמורת של האופרה בויימאר, התזמורת הפילהרמונית של סנט-פטרסבורג, וגם לצאת לסבב הופעות בדואט עם הכנר מקסים ונגרוב. עתה, היא תגיע לישראל לסדרת קונצרטים חדשה.

פולינה אוסטינסקי בישראל נובמבר 2019 – כרטיסים ולוח הופעות

הקונצרטים של פולינה אוסטינסקי בישראל יתקיימו בין התאריכים 2 עד ה-4 בנובמבר 2019 במוזיאון ת"א לאומנות, תיאטרון ירושלים ובמרכז רפפורט בחיפה. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-186 ש"ח ומגיעים ל-286 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

לוח ההופעות העדכני של אוסטינסקי בישראל בנובמבר 2019:

תל אביב-יפו מוזיאון תל-אביב לאמנות – אולם אסיא 174 כרטיסים
186 – 286 ₪
רכישת כרטיסים
ירושלים תיאטרון ירושלים – אודיטוריום ע"ש רבקה קראון 170 כרטיסים
176 – 266 ₪
רכישת כרטיסים
חיפה מרכז רפפורט חיפה – אולם רפפורט 158 כרטיסים
176 – 266 ₪
רכישת כרטיסים

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק