פארק הדרקונים (Dragon Land) בגני יהושע ת"א 2022 – כרטיסים ומחירים

פארק הדרקונים (Dragon Land) בגני יהושע ת"א 2022 - כרטיסים ומחירים
פארק הדרקונים (Dragon Land) בגני יהושע ת"א 2022 - כרטיסים ומחירים

כל הפרטים על האטרקציה הגדולה לילדים ולמשפחה בחופש הגדול – פארק הדרקונים Dragon Land בגני יהושע בתל אביב. במה מדובר? מה אפשר לראות ולעשות שם? כמה עולים כרטיסים? ומה עם הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

לכבוד החופש הגדול 2022, פארק אטרקציות ענק שייקרא פארק הדרקונים "דרגון לנד" (Dragon Land) ייפתח במתחם גולפיטק גני יהושע ת"א החל מה-1 באוגוסט 2022 ויימשך מדי יום לאורך כל החודש עד לתחילת חודש ספטמבר. בעמוד זה, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על הפארק החדש.

מה אפשר לראות ולעשות בפארק הדרקונים?

ובכן, מדובר במתחם חדש ועצום בגודלו שימוקם בגני יהושע שבפארק הירקון בתל אביב. המתחם יציע למבקרים בו בראש ובראשונה תערוכת דינוזאורים בגודל טבעי שיתפרסו לאורך המתחם. במקביל, יציע הפארק עשרות אטרקציות ופעילויות שונות המיועדות לילדים ולמשפחה.

בין היתר יציע הפארק מתחם מציאות מדומה המדמה רכיבה על גב דרקון, שיט משפחתי בסירה באגם הפארק, קן הדרקון – מדרגות העולות לנקודת תצפית גבוהה המשקיפה על הפארק כולו, רכבת דרקונים לקטנטנים, עמדות צילום ורכיבה, מתנפחים שונים ועוד פעילויות.

פארק הדרקונים – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לפארק הדרקונים בגני יהושע ת"א נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "לאן". מחיר הכרטיסים עומד על 139 ש"ח לאדם.

הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים

ישנן מספר הנחות ומבצעים שונים שיוזילו לכם את עלות הכרטיסים. לקוחות פועלים וונדר, ישראכרט, מקס מפעל הפיס ופליי קארד יוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה. פרטים ומימוש תמצאו באתר "לאן".

שעות פעילות הפארק

הפארק ייפתח מדי יום בשעה 10:00 בבוקר ובסופי השבוע ב-09:00 בבוקר. להלן לוח הזמנים המלא והעדכני של הפארק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

9 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
יפעת
1 year ago

הרגתם לנו את החיים. זוועות

רחל
1 year ago
Reply to  יפעת

למה? אשמח לשמוע

מורן
1 year ago

מאיזה גיל צריך לשלם כרטיס ?

כוכבה
1 year ago

לאיזה גילאי ילדים זה מתאין? האם זה מתאים מעל גיל 12?

ליאן
1 year ago

האם מישהו היה שם ויכול להמליץ האם באמת כדאי להגיע לפארק? כי דרך כתבה שרק מפרסמת כמה שווה להגיע לשם זה לא נשמע אמין במיוחד …ובמיוחד מחיר הכרטיס המופקע שהם דורשים..תודה

אורן
1 year ago
Reply to  ליאן

מאכזב מאוד. נתחיל בזה שהיו פקקי ענק בכל האזור, בנוסף לכך לא היתה חנייה בחניון הגולפיטק ונאלצנו לחנות מרחק של קילומטר וחצי משם, תור לא נורמלי בכל המתקנים, אחרי המתנה בתור של שעתיים וחצי הצלחנו להיכנס למתקן אחד בלבד! חוויה מזעזעת!

בתאל
1 year ago

מאיזה גיל משלמים כרטיס?

Tamar
1 year ago

האם שווה להגיע לדרקונים?

ניר
1 year ago

הייתי עם שני הילדים, הגענו סביב ארבע, מאוד נהנו, מושקע ויפה!

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק