פארק האי על גג עזריאלי בפסח 2019 (Playmobil) – כרטיסים וכל הפרטים

פארק האי על גג עזריאלי בפסח 2019 (Playmobil) - כרטיסים וכל הפרטים
פארק האי על גג עזריאלי בפסח 2019 (Playmobil) - כרטיסים וכל הפרטים

אירוע חדש מצטרף לרשימת אירועי חול המועד פסח 2019 הקרוב והפעם זהו פארק האי שעל גג קניון עזריאלי שיארח לכבוד חופשת הפסח את המותג פליימוביל (Playmobil) ויציג מגוון של פעילויות לילדים ולכל המשפחה בין התאריכים 13-27 באפריל 2019.

פארק האי שממוקם על גג קניון עזריאלי בתל אביב, הוא פארק שעשועים ומים אתגרי החולש על פני שטח של 2.5 דונם ומציע מגוון של אטרקציות ומתקני שעשועים שונים לגילאים שונים. הפארק מציע מספר מתחמים שונים שכוללים בין היתר מתקן משחקי ווידאו, מתקן אופנועים מתנגשים, קיר טיפוס, רכבת חשמלית, מתקן "חבלים בשחקים", מתקני מים ומגלשות, טרמפולינות ובאנג'י, פינה לקטנטנים ועוד אטרקציות שונות ומגוונות.

הפארק מעוצב כולו באווירה של אי טרופי עם צמחייה עשירה מסביב, ספינת פיראטים ומגוון של בובות פיראטים ושודדי ים לצד בובות חיות צבעוניות.

השנה כאמור, לכבוד פסח 2019, ישלב הפארק את המתקנים השונים שהוא מציע, בשילוב עם המותג העולמי הידוע של משחקי הילדים פליימוביל ויפעל במהלך כל חופשת חוה"מ פסח וגם קצת לפני ואחרי.

פארק האי בעזריאלי פסח 2019 – מהם מחירי הכרטיסים והיכן קונים?

הפארק יציע את האירוע לפסח 2019 בין התאריכים 13-27 באפריל 2019. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר כשמחירי הכרטיסים עומדים על 54 ש"ח לילד ו-24 ש"ח למבוגר. את הכרטיסים ניתן לרכוש באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א".

מידע נוסף על פארק האי ועל שעות הפעילות שלו בפסח 2019 ובכלל, ניתן למצוא באתר הפארק כאן.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק