על מי את חכמה? – נבחרת אמני ישראל נאבקים בקורונה – צפו בקליפ

על מי את חכמה
על מי את חכמה

עומר אדם, רוני דלומי, עדן חסון, אגם בוחבוט, אריק סיני, סטפן ועוד אמנים רבים בקליפ חדש – "על מי את חכמה?" שכל כולו מוקדש למאבק בקורונה. צפו עכשיו בקליפ.

כחלק מהמאבק בנגיף הקורונה שמשפיע על כולנו בכל רגע ורגע, פרוייקט חדש שהקימו קבוצת רופאים בשם "Fighting Corona 2020", מגייס תרומות כדי להיאבק בנגיף ולשם כך, נבחרת של אמנים מובילים בתרבות הישראלית יחד עם נשיא המדינה ראובן ריבלין, התגייסו לעזור.

התוצאה – שיר חדש בשם "על מי את חכמה?" שמציג את האמנים איתי לוי, רוני דלומי, עומר אדם, עדן חסון, דיויד ברוזה, אריק סיני, סטפן, מגי אזרזר, עדן פינס, גילה אלמגור, אגם בוחבוט, אורי ששון, יובל המבולבל, אורנה ומשה דץ, ארז דן, הפרוייקט של רביבו, זהבה בן, טילטיל, טלי אורן, ירדן הראל, לוסי אהריש, מגי אזרזר, ניקי גולשטיין, מלי לוי ושמעון גרשון, מור ממן, עדן הראל ועודד מנשה, עדן פינס, עומרי גליקמן (התקווה 6), קים אור אזולאי, הראל סקעת ועוד, יחד עם נשיא המדינה רובי ריבלין.

את השיר כתב והלחין הבמאי ארז דן, שגם ביים את הקליפ המושקע הנלווה לשיר. דן ביים גם את הלהיט שבט אחים ואחיות. הקליפ צולם בעזרת רחפן שצילם את האמנים במרפסות פרטיות כשברקע הצילומים של ישראל ריקה מאדם. כל ההכנסות מהקליפ יוקדשו לפרוייקט הרפואי למלחמה בקורונה. צפו עכשיו בקליפ המושקע:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק