עילי בוטנר וילדי החוץ בקיסריה – כל הפרטים על ההופעה!

עילי בוטנר וילדי החוץ בקיסריה - כל הפרטים על ההופעה!
עילי בוטנר וילדי החוץ בקיסריה - כל הפרטים על ההופעה!

המוסיקאי והיוצר עילי בוטנר יגיע לראשונה בחייו יחד עם הרכבו "עילי בוטנר וילדי החוץ", למופע חגיגי באמפי קיסריה יחד עם אורחים גדולים וחשובים כמו רן דנקר, משי קליינשטיין, אביב אלוש. המופע יתקיים ב-23 במאי 2019.

המופע החדש בקיסריה, מושק השבוע יחד עם קליפ חדש לשיר "אוטובוס אחרון לחיפה" שבו משתתפת גם הזמרת משי קליינשטיין (בת של הזמרת ריטה). עבור בוטנר, הופעה באמפי קיסריה היא שלב נוסף בהצלחתו במוסיקה הישראלית והפיכתו לאחד מהיוצרים המובילים בישראל.

עילי בוטנר נחשב לאחד המלחינים המצליחים ביותר כיום עם שירים רבים שזכו להצלחה רבה ושיתופי פעולה רבים עם טובי האמנים בישראל כגון ריטה (סוף העונה, קול זיכרון חוזר), רן דנקר (שווים, בואי נעזוב, אני אש ועוד), נינט (היא יודעת, אם תבוא), קובי אפללו (מכתב לאחי), אוהד שרגאי ואדר גולד (שלל להיטי "ילדי החוץ") וגם אחד לאחרונה השיר "הכי קרוב אליך" עם אביב אלוש.

ההרכב עילי בוטנר וילדי החוץ הוקם ע"י בוטנר בסוף שנת 2011 כששיתף פעולה עם שני זמרים מהתוכנית "כוכב נולד" אוהד שרגאי ואדר גולד. ההרכב הוציא שני אלבומים מצליחים ביותר והיה אחראי לשורה ארוכה מאוד של להיטים גדולים שרצו ללא הרף בגלגלצ ובתחנות הרדיו השונות.

בין הלהיטים הגדולים של ההרכב: "רץ אלייך", "תיתן לי יד", "תם ולא נשלם", "נעים עכשיו", "קדימה הלאה", "בוקר יעלה", "תצרח" ועוד. ב-2016, הצטרפו להרכב שני זמרים נוספים: תום גפן וגל לוגסי (שעזבה בשנה שעברה את ההרכב). עתה כאמור, יסמן ההרכב הישג נוסף בהצלחתו כשיגיע להופעה גדולה באמפי קיסריה.

כרטיסים להופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ בקיסריה

ההופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ בקיסריה תתקיים ב-23 במאי 2019 בשעה 21:00. מחיר הכרטיסים להופעה נע בין 114 ל-254 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "זאפה".

ואם בינתיים אתם רוצים לראות את בוטנר וילדי החוץ בהופעה עוד לפני המופע הגדול והחגיגי בקיסריה, תוכלו למצוא אותם בוודאי מופיעים במסגרת מופעי יום העצמאות 2019 בלפחות אחת הערים ברחבי הארץ.

הנחות ומבצעים

חיילים וסטודנטים יוכלו לרכוש כרטיסים להופעה בקיסריה בהנחה מיוחדת במחירים של בין 84 ל-224 ש"ח.

י

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק