מיני אלבום חדש לעילי בוטנר וילדי החוץ – מופע השקה בהאנגר 11 ת"א

מיני אלבום חדש לעילי בוטנר וילדי החוץ - מופע השקה בהאנגר 11 ת"א
מיני אלבום חדש לעילי בוטנר וילדי החוץ - מופע השקה בהאנגר 11 ת"א

המוזיקאי והיוצר עילי בוטנר ולהקתו בשנים האחרונות ילדי החוץ, משיקים מיני אלבום חדש המאגד שנתיים של להיטים ושיתופי פעולה מצליחים ויציגו מופע השקה גדול וחגיגי שיתקיים בחודש ינואר 2020 במועדון האנגר 11 בת"א. במקביל, יציג ההרכב סיבוב הופעות חדש לחורף 2020 שייקרא "טיפות". כל הפרטים.

הרכב הפופ רוק הישראליי המצליח "עילי בוטנר וילדי החוץ" בראשותו של בוטנר, ישיקו מופע השקה חגיגי שיתקיים ב-23 בינואר 2020 במועדון האנגר 11 בת"א ויציג את המיני אלבום החדש של ההרכב "הכי קרוב אלייך" המאגד בתוכו את הלהיטים הגדולים של ההרכב בשנתיים האחרונות, ויציג הפתעות ואורחים רבים.

האלבום החדש ישים דגש על שיתופי הפעולה הרבים שקיים ההרכב עם מיטב האמנים הישראלים כגון אביב אלוש (עם השירים "כל יום" ו-"הכי קרוב אלייך", קובי אפללו (עם השיר "איך מסבירים געגוע"), משי קליינשטיין (עם השיר "אוטובוס אחרון לחיפה") וגם מגי אזרזר (עם השיר "אחות").

המופע יתקיים במסגרת פסטיבל גולדסטאר סיסטם 2020 ויארח את אביב אלוש ואורחים נוספים שטרם פורסמו. במקביל למופע ההשקה, בוטנר וילדי החוץ יפתחו סיבוב הופעות חדש לחורף 2020 שייקרא "טיפות" ויציג הופעות רבות ברחבי הארץ. סיבוב ההופעות החדש יהיה סיבוב אקוסטי ויכלול את כל ההרכב שכולל את אוהד שרגאי, תום גפן ואדר גולד.

בוטנר הספיק לאחרונה לכתוב את המוסיקה למחזמר המצליח החדש "אפס ביחסי אנוש" של תיאטרון בית ליסין בכיכובן של מגי אזרזר ומשי קליינשטיין, ובימים אלו עובד על כתיבת מוסיקה לפסקול חדש שצפוי לצאת בעתיד.

עילי בוטנר וילדי החוץ – לוח הופעות 2020 וכרטיסים

סיבוב ההופעות החדש של עילי בוטנר וילדי החוץ "טיפות" יגיע לערים רבות ברחבי הארץ במהלך החודשים הקרובים. ההרכב יופיע בתיאטרון הצפון בקריית חיים, במועדון הגריי ביהוד, במועדון זאפה ירושלים ותל אביב וגם הופעה בהיכל התרבות במודיעין. ניתן לרכוש כרטיסים למופעים באתר זאפה או באמצעות האתר הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק