הזמר עידן חביב בהופעה בקיסריה בחודש יולי 2021 – כמה יעלו כרטיסים?

הזמר עידן חביב בהופעה בקיסריה בחודש יולי 2021 - כמה יעלו כרטיסים?
הזמר עידן חביב בהופעה בקיסריה בחודש יולי 2021 - כמה יעלו כרטיסים?

עידן חביב יופיע בקיסריה בט"ו באב חודש יולי 2021 הקרוב. מתי זה בדיוק יקרה? כמה עולים כרטיסים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הזמר המצליח עידן חביב חוזר גם הוא מבצורת ההופעות שנכפתה על אמני ישראל ויציג הופעה גדולה וחגיגית בקיסריה בחג ט"ו באב בחודש יולי 2021 הקרוב. זאת תהיה הפעם הראשונה שבה הוא מופיע באמפי קיסריה הנחשב לאחד האולמות הגדולים להופעות בישראל.

בהופעה בקיסריה, יציג חביב את כל שיריו ולהיטיו שהצטברו משלושת אלבומי הסולו שהוציא במהלך השנים. בין היתר יציג את השירים "מחכה", "כמו כל יום", "עכשיו או לעולם", "עד שתחזור", "בלילה", "אין כבר סתם", "לה בוהם", "אור אדום", "אין פה מקום", "מחשבות על אהבה", "רודף אהבה בימים" וכמובן הלהיטים החדשים: "שלמים", "ואז את תראי" ו"נשמה שלי".

חביב ייקח חלק גם בפסטיבל מדיטרנה באשדוד שאמור להתקיים (אם המצב הבטחוני יאפשר זאת) בחודש יוני 2021 הקרוב.

כרטיסים לעידן חביב – כמה יעלו כרטיסים להופעה בקיסריה?

המופע של עידן חביב בקיסריה יתקיים ב-24 ביולי 2021 בשעה 21:30. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות אתר זאפה. מחיר הכרטיסים יחולק ל-7 רמות – הכרטיסים הזולים ביותר יעלו 139 ש"ח ואילו היקרים ביותר 249 ש"ח.

הנחות ומבצעים

בשלב זה, לא מצאנו מידע על הנחות או מבצעים להופעה בקיסריה, אך אתם מוזמנים להתעדכן בדף הפייסבוק של אתר "קצת תרבות" שם אנו מעדכנים בזמן אמת בכל מידע חדש בנושא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק