עידן אלתרמן הופעות

עידן אלתרמן הופעות
עידן אלתרמן הופעות. צילום: שי פרנקו.

מחפשים לראות הופעת סטנדאפ של עידן אלתרמן? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות של עידן אלתרמן כולל מידע מעודכן על רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים ופרטים נוספים.

את עידן אלתרמן לא ממש צריך להציג. מדובר באחד מאמני הבידור הידועים והפופולריים ביותר בעולם הבידור הישראלי. אלתרמן החל את דרכו על הבמה יחד עם שותפו אבי גרייניק כבר ב-1992, אך את עולמו הוא קנה בזכות השתתפותו בפרוייקט המצליח פלטפוס ששם אותו בראש קדמת הבמה.

אז איפה תוכלו לראות את עידן אלתרמן בהופעה? כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים? איפה תמצאו הנחות ומבצעים? ומהו לוח ההופעות המעודכן שלו? כל זה ועוד, בעמוד זה.

עידן אלתרמן לוח הופעות

להלן לוח הופעות סטנדאפ של עידן אלתרמן לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
מושב שבי ציון פאב הפרה שבי ציון 40 כרטיסים
105
רכישת כרטיסים לא מסומנים שעה ו-10 דקות
ירושלים הצוללת הצהובה ירושלים 40 כרטיסים
105
רכישת כרטיסים לא מסומנים שעה ו-10 דקות

כרטיסים לעידן אלתרמן – איפה תוכלו לקנות כרטיסים? ומהם המחירים?

מחיר הכרטיסים להופעות הקרובות של עידן אלתרמן עומדים על החל מ-86 ש"ח לאדם. את הכרטיסים לכל ההופעות תוכלו לרכוש באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא.

אודות

מאז השתתפותו בפלטפוס, הספיק אלתרמן לעבור הרבה גלגולים ולהשתתף בפרוייקטים רבים הן כשחקן (שיחק בסדרת הטלוויזיה המצליחה "החיים זה לא הכל") והן כמוזיקאי וגם ככוכב רשת חברתית יחד עם ילדיו. בשנים האחרונות הספיק לחדש את ההופעות עם גרייניק ובימים אלו הוא גם מציג לוח הופעות סטנדאפ חדש בו מופע סטנדאפ ושירים מצחיקים, עם להקה ונגנים.

במופע החדש הוא מספר לראשונה על הפרידה שלו מאשתו אחרי 25 שנים, על הניתוח המאוד מסובך שעבר שנגרם מסיבה קומית לחלוטין, על גילוי הקנאביס בגיל 40, על סבתא שלו שנפטרה בגיל 107 ועוד..

  • כאן תוכלו למצוא לוח הופעות סטנדאפ חודשי ומעודכן של כל אמני הסטנדאפ המוכרים בכל רחבי הארץ

הנחות ומבצעים להופעות של עידן אלתרמן

בינתיים, לא מצאנו הנחה או אנו ממשיכים לחפש ולעדכן בכל עת מידע על הנחות או מבצעים להופעות של עידן אלתרמן. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותוכלו להתעדכן בזמן אמת בכל מידע חדש.

קטעים פופולריים של עידן אלתרמן

הנה כמה קטעים קורעים של עידן אלתרמן בסטנדאפ על הבמה:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק