המוזיקאי עומר פארוק טקבילק יגיע לישראל בחודש מאי 2022 – כל הפרטים!

המוזיקאי עומר פארוק טקבילק יגיע לישראל בחודש מאי 2022 - כל הפרטים!
המוזיקאי עומר פארוק טקבילק יגיע לישראל בחודש מאי 2022 - כל הפרטים!

כל הפרטים על ההופעה של האמן והמוזיקאי עומר פארוק טקבילק שיופיע כאן בישראל בחודש מאי 2022 הקרוב יחד עם עידן רייכל ואורחים נוספים. מי עוד יופיע שם? מתי זה יקרה ואיפה? וכמה עולים כרטיסים? הנה כל הפרטים.

המוזיקאי הטורקי הידוע עומר פארוק טקבילק יגיע לישראל בחודש הבא להופעה מיוחדת בה ייקחו חלק גם עידן רייכל, יסמין לוי, מארק אליהו ועוד. ההופעה תתקיים ב-18 במאי 2020 בשעה 20:30 בערב בהיכל התרבות ת"א.

עומר פארוק נחשב לאחד מגדולי מוסיקת העולם וזוכה להערכה רבה כאן בקרב הקהל הישראלי. לפני תחילת הקורונה, הספיק להופיע כאן בהופעה מוצלחת במיוחד, ועתה הוא חוזר להופעה נוספת במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי יחד עם אנסמבל של 10 נגנים.

בהופעה בישראל יבצע פארוק את מיטב להיטיו ושיריו תוך כדי שילוב כלי הנגינה המזוהים עימו כמו חליל נאי, זורנה, בגלמה ועוד. יחד איתו יופיעו על הבמה גם האמנים עידן רייכל, יסמין לוי, מארק אליהו, יוסי פיין וזוהר פרסקו.

כרטיסים להופעה של עומר פארוק בישראל 2022

מכירת הכרטיסים להופעה של עומק פארוק טקבילק בישראל כבר נפתחה ומתבצעת באמצעות משרד הכרטיסים "קופת ת"א". מחיר הכרטיסים ינוע בין 199 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ויגיע עד ל-499 ש"ח לכרטיסים עם המיקום הטוב ביותר באולם.

הנחות ומבצעים

חברות כרטיסי האשראי אמריקן אקספרס, פועלים וונדרס, גודיז, הנוסע המתמיד ומקס, מציעות כולן הטבות שונות וכרטיסים מוזלים למופע של פארוק בישראל. את כל הפרטים והמימושים, תוכלו למצוא באתר "קופת ת"א".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק