ההצגה עוד חוזר הניגון הבימה 2023 – כרטיסים ב-125 ש"ח במקום 250 ש"ח!

ההצגה עוד חוזר הניגון הבימה 2023 - כרטיסים ב-125 ש"ח במקום 250 ש"ח!
ההצגה עוד חוזר הניגון הבימה 2022 - כרטיסים ב-125 ש"ח במקום 250 ש"ח!

רוני דלומי, ריקי גל, אסנת פישמן וכוכבים רבים נוספים ישתתפו במחזמר החדש של תיאטרון הבימה "עוד חוזר הניגון". כמה עולים כרטיסים? ואיפה תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים ב-125 ש"ח בלבד? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים על ההצגה החדשה.

תיאטרון הבימה ממשיך את הצלחת המחזמר "עוד חוזר הניגון" המבוסס על שירי נתן אלתרמן ובתו תרצה אתר ומציג תאריכים חדשים של ההצגה לחודשים הקרובים. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על המחזמר החדש לרבות מידע עדכני על רכישת כרטיסים, לוח הופעות, מבצעים והנחות ועוד.

כרטיסים להצגה עוד חוזר הניגון הבימה – מהם המחירים? ואיפה קונים כרטיסים מוזלים?

ההצגה החדשה של הבימה עוד חוזר הניגון תרוץ במהלך 2023. מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה בקופות הבימה עומד על 250 ש"ח, אך באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו למצוא כרטיסים בהנחה ב-125 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

להלן לוח הצגות של ההצגה עוד חוזר הניגון:

אודות המחזמר עוד חוזר הניגון

המחזמר החדש של הבימה עוד חוזר הניגון שכתב מוטי לרנר, יביא לבמה כוכבים רבים מעולם המוזיקה והמשחק ובין המשתתפים והמשתתפות, תוכלו למצוא את ריקי גל, רוני דלומי, אסנת פישמן, מיקי קם וטל מוסרי. המחזמר יחזיר לחיים את שיריו הידועים של אלתרמן בתו תרצה אתר כגון "בכל זאת יש בה משהו", "פגישה לאין קץ", "רינה", "אליפלט", "זמר שלוש התשובות", "אהבתיה", "בלדה לאישה", או "שיר לערב חג". על הבימוי של המחזמר החדש, אחראי משה קפטן.

המשיכו לעקוב אחרינו כאן בעמוד זה או בדף הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות" ותוכלו להתעדכן כל מידע חדש על ההצגה.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק