עד קצה הקשת הקאמרי – כרטיסים ב-109 ש"ח במקום 220 ש"ח!

עד קצה הקשת הקאמרי - כרטיסים ב-86 ש"ח במקום 220 ש"ח!
עד קצה הקשת הקאמרי - כרטיסים ב-86 ש"ח במקום 220 ש"ח!

ההצגה עד קצה הקשת בקאמרי מחזירה לבמה את מיה דגן שתיכנס הפעם לנעליה של הכוכבת הגדולה ג'ודי גארדלנד עם השירים והלהיטים הגדולים שלה. מתי תוכלו לראות את ההצגה? כמה יעלו הכרטיסים? איפה קונים? ואיך תשיגו הנחות וכרטיסים מוזלים ב-109 ש"ח בלבד? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

עד קצה הקשת כרטיסים ותאריכים

עד קצה הקשת כרטיסים מוזלים ב-109 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח

מחיר הכרטיסים הרשמי בקופות התיאטרון עומד על 220 ש"ח אך תוכלו למצוא כרטיסים בהנחה ב-109 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח באמצעות באתר "בראבו" בעמוד הבא. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

ההצגה עד קצה הקשת תעלה בקאמרי באולם 2 במהלך 2021 ותציג מספר גדול של הצגות בשבועות שלאחר מכן. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והכניסה לאולם תהיה כמובן לפי כללי התו הסגול ולבעלי התו הירוק לפי הנחיות משרד הבריאות.

אודות ההצגה עד קצה הקשת

עולם התרבות עושה את צעדיו הראשונים לקראת חזרה לשגרה ותיאטרון הקאמרי כבר החל לשחרר פרטים על הצגות חדשות ופתיחת אולמות ומכירת כרטיסים. אחת ההצגות החדשות והמדוברות היא ההצגה "עד קצה הקשת" בכיכובה של מיה דגן שתרוץ במהלך 2021. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה לרבות מידע על מכירת כרטיסים, לוח הצגות, הנחות ועוד.

במחזמר עד קצה הקשת, השחקנית מיה דגן נכנסת לנעליה הכבדות של הכוכבת הבלתי מעורערת ג'ודי גארדלנד שהייתה בתקופתה הכוכבת הגדולה ביותר בהוליווד וידועה בעיקר בזכות השתתפותה האלמותית בסרט "הקוסם מארץ עוץ". לפני כשנתיים יצא הסרט "ג'ודי – מעבר לקשת" (Judi) בכיכובה של רנה זלווגר וההצגה מבוססת על עלילה זו.

עלילת ההצגה

בהצגה החדשה "עד קצה הקשת", שתימשך כ-90 דקות, דגן תציג את דמותה המורכבת והנפש האבודה של אחת מהכוכבות הבלתי מעורערות של הוליווד בכל הזמנים. עלילת ההצגה תספר את סיפורה של הכוכבת בשנותיה האחרונות עם השירים והלהיטים שהפכו לקלאסיקות אך מביא גם את הצדדים הקשים יותר בחייה בצד הפיננסי, המשפחתי והמנטלי. לצידה של מיה דגן, ישחקו גם איציק כהן, ערן מור ואלה רוזנצוויג. את ההצגה ביים עידו רוזנברג ועל התרגום אחראי דורי פרנס. על המוזיקה להצגה אחראי אמיר לקטר.

עד קצה הקשת – שחקנים משתתפים

שחקנים: מיה דגן, איציק כהן, ערן מור ואלה רוזנצוויג.
תרגום: דורי פרנס
בימוי: עידו רוזנברג
מוזיקה: אמיר לקנר
תפאורה: שני טור
תלבושות: אורנה סמורגונסקי
תאורה: קרן גרנק
כוריאוגרפיה: עוז מורג

עד קצה הקשת ביקורות

בקרוב נעדכן עם ממוצע כללי של ביקורות על עד קצה הקשת מהעיתונות ומהאתרים המובילים.

הצגות נוספות שכדאי שתקראו עליהן:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק