עדן חסון בהיכל מנורה ת"א – מופע נוסף לאחר שהראשון הפך לסולד אאוט

עדן חסון בהיכל מנורה ת"א - מופע נוסף לאחר שהראשון הפך לסולד אאוט
עדן חסון בהיכל מנורה ת"א - מופע נוסף לאחר שהראשון הפך לסולד אאוט

לאחר ההצלחה גדולה במהלך השנה בהופעה המשותפת שלו ושל עדן בן זקן, הזמר הצעיר והמצליח עדן חסון יוצא לראשונה בחייו להופעת סולו בהיכל מנורה בתל אביב, ופותח מופע נוסף לאחר שהראשון הפך לסולד אאוט. איפה? מתי? וכמה יעלו כרטיסים? הנה כל הפרטים.

הזמר עדן חסון לא עוצר ולאחר פתיחת מכירת הכרטיסים להופעה הגדולה שלו בהיכל מנורה ת"א (היכל נוקיה לשעבר), כל הכרטיסים אזלו בן רגע. הבוקר אנו מתבשרים כי חסון ישיק מופע נוסף בהיכל מנורה שיתקיים בחודש פברואר 2020. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה, על מחירי הכרטיסים ועל רכישתם.

ההצלחה המטאורית של הזמר הצעיר עדן חסון הגיעה מהר מאוד הוא ללא ספק נמנה על הזמרים המצליחים ביותר בישראל, במיוחד בקרב הנוער. בשנה האחרונה, הוא יצא להופעה משותפת ומצליחה במיוחד עם עוד זמרת מובילה בישראל העונה לאותו השם – עדן בן זקן. ההופעה התקיימה בלייב פארק בראשון לציון והפכה לסולד אאוט מהר מאוד.

חסון, שהחליט לרכב על ההצלחה הגדולה שלה הוא זוכה בשנה האחרונה, החליט לראשונה בחייו לצאת להופעת יחיד בהיכל מנורה בתל אביב. ההופעה שתתקיים ב-10 בדצמבר 2019 הפכה מהר מאוד לסולד אאוט והיום אנו מתבשרים כי מופע חדש נוסף נפתח, שיתקיים גם הוא בהיכל מנורה ב-6 בפברואר 2020.

עדן חסון עבור מי שלא מכיר, אחראי לכמה מהלהיטים הגדולים ביותר שמושמעים כאן ללא הרף בתחנות הרדיו וביוטיוב ונחשב כיום לאחד המצליחים והמבטיחים ביותר במוזיקת הפופ ים תיכונית הישראלית. להיטים כמו "ילדים כאלה", "שיכורים", "כפיות", "מתפוצץ לי הראש", "אין יותר מועדונים", "איך את אוהבת".

ראוי לציין שבניגוד לזמרים וזמרות רבים בתחומו, חסון כותב ומלחין בעצמו את שיריו והדבר ניכר בייחודיות של הסגנון המוסיקלי שלו אותו הוא הצליח לעצב ולייצר. להיטיו הגדולים זוכים למאות מיליוני צפיות ברשת והוא מחזיק בלמעלה מ-234,000 מנויים בערוץ היוטיוב שלו.

עדן חסון היכל מנורה ת"א – כרטיסים ומחירים

כאמור, חסון יציג 2 הופעות בהיכל מנורה תל אביב בחודשים הקרובים. הראשונה, תתקיים ב-10 בדצמבר 2019 אך הכרטיסים להופעה זו כאמור אזלו. ההופעה שהשנייה שנפתחה הבוקר, תתקיים גם כן בהיכל מנורה ת"א ב-20 בפברואר 2020. מכירת הכרטיסים להופעה זו נפתחה והיא נמצאת בעיצומה.

מחירי הכרטיסים להופעה בהיכל מנורה בפברואר 2020 נעים בין 129 ל-279 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. המכירה מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א" בעמוד הבא.

הנחות ומבצעים

לא מצאנו בשלב זה מידע על הנחות או מבצעים להופעה של חסון בהיכל מנורה. המשיכו לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו בו נמשיך לעדכן בכל מידע חדש בנושא.

האזינו לאחד מלהיטיו הגדולים של עדן חסון "אין יותר מועדונים":

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק