עדן בן זקן ועדן חסון לייב פארק 2019 – כרטיסים, הנחות וכל המידע!

עדן בן זקן ועדן חסון לייב פארק 2019 - כרטיסים, הנחות וכל המידע!
עדן בן זקן ועדן חסון לייב פארק 2019 - כרטיסים, הנחות וכל המידע!

הביקוש הגדול עשה את שלו ועדן בן זקן ועדן חסון יציגו מופע נוסף שיתקיים בלייב פארק בראשון לציון ב-13 ביולי 2019, יומיים לאחר המופע הראשון. כמה יעלו הכרטיסים? איפה קונים? והאם יש הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

החיבור המצליח והמדובר של הקיץ בין הזמרת עדן בן זקן לזמר עדן חסון הפך לסיפור הצלחה כשכל הכרטיסים למופע בלייב פארק ב-11 ביולי 2019. עתה, לאור הביקוש, נפתח מופע נוסף שיתקיים גם הוא בלייב פארק בראשון לציון ב-13 ביולי 2019. פרטים אודות מכירת הכרטיסים והמחירים להופעה של השניים, תוכלו למצוא בהמשך עמוד זה.

ההופעה של עדן בן זקן ועדן חסון מגיעה בתקופת שיא של שני האמנים שזוכים להצלחה גדולה ורבה בעולם המוזיקה הישראלי ולקהל מעריצים גדול מאוד. זהו יהיה שיתוף הפעולה הראשון של השניים שאולי אף יביא עימו שיתופי פעולה עתידיים נוספים.

עדן בן זקן, הוציאה לא מזמן סינגל חדש בשם "חצי מדינה" שמשתף את המאזינים עם הפרשה הידועה לכולם בה צולמה מחליפה בגדים במלתחה בחנות בקניון וקטעים מתוך הסרטון, הודלפו לרשתות החברתיות. בן זקן מביאה את הסיפור בצורה ישירה ולא מרומזת עם משפט בשיר כגון: "חצי מדינה כבר ראתה לך את הטוסיק, החצי השני עוד די תקוע בחזה".

יש לציין כי בן זקן זכתה לתמיכה ואהדה רחבה בעקבות הפרשה והצליחה להתאושש מהפרשה על הצד הטוב ולהמשיך מרוכזת בקריירה ובהצלחה. כזכור, בן זקן התחילה את דרכה כמתמודדת בתוכנית הטלוויזיה "אקס פקטור" ומאז, הספיקה להפוך ל"מאמי הלאומית" ולאחת הזמרות המצליחות ביותר במוסיקה הישראלית כיום.

גם עדן חסון נמצא בתוקפה מעולה בקריירה שלו כשבתחילת החודש הוציא את אלבום הבכורה שלו. חסון כבר הפסיק להופיע על בימות גדולות וחשובות בישראל אך אין ספק שההופעה המשותפת שלו עם עדן בן זקן, היא תוספת מעולה לרזומה ולקריירה שלו. גם עדן בן זקן וגם עדן חסון יופיעו במסגרת הופעות יום העצמאות 2019 ברחבי הארץ. אתם מוזמנים להיכנס לרשימה שלנו שבקישור, ולהתעדכן.

כרטיסים לעדן בן זקן ועדן חסון – מה יהיו מחירי הכרטיסים?

ההופעות של עדן בן זקן ועדן חסון יתקיימו ב-11 וב-13ביולי 2019 בלייב פארק בראשון לציון. מכירת הכרטיסים בעיצומה ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א". מחירי הכרטיסים נעים בין 169 ל-399 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס.

הנחות ומבצעים

לקוחות max (לאומי קארד) יכולים לרכוש כרטיס ב-99 ש"ח בלבד תמורת פינוק. אנו ממשיכים לבדוק ולהתעדכן כל הזמן במידע חדש על הנחות, מבצעים והטבות 1+1, ונעדכן כאן ובדף הפייסבוק שלנו בזמן אמת בכל מידע חדש שאנו מוצאים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

3 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
רועי
4 years ago

נראה לי שבקצב הזה הם יפתחו מופע שלישי!

ליהי
4 years ago

שילוב מקסים של שני זמרים מעולים. לא סתם קוראים לשניהם עדן – פשוט גן עדן של זמרים!

יואב
4 years ago

האם יהיה להם הופעות גם בחיפה?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק