רקדן העל סרגיי פולונין בישראל 2022 – כמה יעלו הכרטיסים ואיפה קונים?

רקדן העל סרגיי פולונין בישראל 2022 - כמה יעלו הכרטיסים ואיפה קונים?
רקדן העל סרגיי פולונין בישראל 2022 - כמה יעלו הכרטיסים ואיפה קונים?

רקדן הבלט המפורסם סרגיי פולונין (Sergei Polunin) יחזור לישראל עם מופע הבכורה המדובר שלו "רספוטין" ויופיע באמפי קיסריה ב-26 במאי 2022. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה. כמה יעלו הכרטיסים ואיפה תוכלו לקנות? ומה לגבי הנחות או מבצעים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

בשורה משמחת ביותר עבור חובבי המחול בישראל: רקדן העל וכוכב הבלט הבינלאומי סרגיי פולונין (Sergei Polunin) יחזור בקרוב לישראל להופעה אחת וחד פעמית באמפיתיאטרון קיסריה ב-26 במאי 2022. פולונין יגיע לכאן עם מופע הבכורה שלו "רספוטין" מכירת הכרטיסים למופע כבר נפתחה ובהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על ההופעה כולל פרטים על מחירי הכרטיסים, לוח הופעות עדכני ומידע על הנחות ומבצעים.

סרגיי פולונין כרטיסים – מה יהיו מחירי הכרטיסים להופעה בקיסריה במאי 2022?

מכירת הכרטיסים להופעה של סרגיי פולונין בישראל נפתחה כשהמחירים נעים בין 355 ש"ח לכרטיסים מוזלים ועד ל-705 ש"ח לכרטיסים הטובים ביותר. מכירת הכרטיסים נמצאת בעיצומה ומתבצעת אונליין באמצעות האתר הבא.

לוח ההופעות של סרגיי פולונין בישראל ב-2021

פולונין יציג כאן כאמור הופעה אחת בלבד שתתקיים ביום חמישי ה-26 במאי 2022 בשעה 21:00 בערב באמפיתיאטרון קיסריה.

להלן לוח ההופעות העדכני והמסודר של פולונין בישראל:

ההופעה של סרגיי פולונין בישראל במאי 2022, היא בשורה משמחת ביותר עבור כל חובב בלט בישראל. פולונין הופיע כאן לפני כמה חודשים וזכה כאן להצלחה עצומה בקרב הקהל הישראלי והמבקרים. פולונין נחשב לאחד מרקדני הבלט הטובים בעולם והגעתו לכאן היא בהחלט ידיעה חשובה לעולם המחול הישראלי. הרקדן האוקראיני המוערך, המתפקד גם כדוגמן ושחקן קולנוע, הוגדר בפי רבים כ"ג'יימס דין" של עולם המחול ושמו הולך לפניו בכל רחבי העולם, כולל בקרב הקהל הישראלי.

רבים כבר זכו להיחשף להופעתו האיכותית של פולונין בזכות השתתפותו בקליפ הלא רשמי לשיר Take me to church של הזמר הוזייר שיצר הבימאי והאמן דייויד לה שאפל וכבר זכה למעל 27 מיליון צפיות או לקליפ של השיר הידוע "River".

מה לגבי הנחות ומבצעים?

אנו פועלים כל הזמן כדי לאתר ולמצוא את הנחות, הטבות או כרטיסים מוזלים לכל מופעי הבלט בישראל כולל את זאת של פולונין בישראל. ברגע שנתעדכן במידע חדש, נפרסם זאת כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו.

פולונין יגיע לישראל עם המופע החדש שלו "רספוטין" שנכתב במיוחד עבורו ע"י הכוריאוגרפית היפנית יוקה אוישי הידועה. המופע עלה בבכורה בחודש יוני האחרון בלונדון בתיאטרון פלדיום וזכה שם להצלחה גדולה מאוד. המופע מספר על סיפור עלייתו של גריגורי רספוטין (Grigori Rasputin), הקשר עם משפחת הצאר הרוסי, ולאחר מכן הירצחו ושקיעת השלטון הצארי.

המופע שנתפר למידותיו של פולונין, מציג את האישיות המורכבת של רספוטין שהיה ידוע כאישיות חזקה ובעלת הפשעה רבה וכדמות שנויה במחלוקת שיש הרואים אותה באור שלילי וישנם אחרים המציגים אותו כדמות חיובית. את המופע כתבה יוקה אוישי שכתבה גם את המופע הקודם איתו פולונין הופיע בישראל – "Sacre".

במופע "רספוטין" יצטרפו אל פולונין גם שורה של רקדנים בכירים מעולם המחול – הרקדן אלכסיי לובימוב מתיאטרון המוסיקה על שם ודנצ'נקו במוסקבה, הרקדן יוהאן קובורג סולן הבלט המלכותי של דנמרק ושל לונדון, הרקדנית ילנה אילייניך, והרקדן ג'ורג'ה קלניץ' מבלגרד.

כוכב העל של הבלט המודרני – אודות סרגיי פולונין

סרגיי פולונין נחשב כיום לרקדן על ולכוכב אמיתי בעולם הבלט המודרני. הוא נולד באוקראינה ב-1989 וסלל את דרכו במהירות את צמרת המחול העולמית. ב-2009 כבר נבחר לסולן הראשי של הבלט המלכותי בלונדון וכמה שנים לאחר מכן, גם כרקדן ראשי בלהקת הבלט ע"ש סטרווינסקי במוסקבה ותיאטרון האופרה והבלט של נובוסיבירסק.

במהלך השנים הספיק פולונין להשתתף בהפקות הגדולות ביותר של עולם הבלט והמחול המודרני ולקח חלק בתפקידים כמו פנטום האופרה, אליס בארץ הפלאות ופטר והזאב. פולונין קטף תארים רבים וזכה בפרסים בתחרויות שונות כמו למשל "הרקדן הטוב ביותר" בתחרות הערוץ Culture ברוסיה, בפרס "נשמת המחול" (2014) ו"הרקדן הטוב ביותר" בתחרות התיאטרון הלאומית מסיכת הזהב (2014).

סרגיי פולונין בישראל 2019
סרגיי פולונין בישראל 2019. צילום: Polunin Ink.

במקביל לעבודתו כרקדן, פולונין שיחק גם במספר גדול של סרטי קולנוע מצליחים כמו למשל "רצח באוריינט אקספרס", "פנטום האופרה" או "דרור אדום" ובקרוב אף בסרט חדש של רייף פיינס שעתיד לצאת בקרוב אודות הרקדן המפורסם נורייב. ב-2016 יצא סרט דוקומנטרי על פולונין שעקב אחר קריירת הריקוד שלו וחשף פרטים על חייו. הסרט הוקרן גם בישראל וזכה להצלחה גדולה בקופות.

פולונין נחשב לילד הרע של עולם הבלט כשהוא מייצר באופן קבוע פרובוקציות וידיעות מרעישות. הוא ידוע בהתבטאויות חריפות ברשתות החברתיות ולאחרונה, הוא אף הפסיד תפקיד ראשי בבלט אגם הברבורים בפריז עקב התבטאויות אלו.

סרגיי פולונין בישראל 2020 כרטיסים והנחות
פולונין בישראל – יחזור להופעה גדולה באמפי קיסריה. צילום: Stephanie Pistel

ההופעה של פולונין בישראל מצטרפת אל עוד שורת מופעי מחול משובחים שיגיעו השנה לישראל כמו המופע של להקת הבלט מרוסיה שתציג כאן הופעה של יצירות הבלט ציפור האש ושחרזאדה וגם הופעה של בלט ג'אז מונטריאול.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

11 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
שירה
4 years ago

אמן ורקדן מדהים. ועוד יותר מוזר שאיך עד עכשיו הוא עוד לא הגיע לישראל להופעה…אני כבר בפנים.

דבורה
4 years ago

פעם הראשונה שאני שומעת עליו אבל הריקוד שלו בסרטון מדהים. מבינה את הבאזז שמסביבו.

אורית ש
4 years ago

האם הוא גם יגיע לבאר שבע אולי?

goos
4 years ago

אולי סרגיי פולונין רקדן מצוין, אבל אדם קצת בעייתי עם אמירות בעייתיות. לא אמור להפריע כמובן ליהנות מעבודתו…

רוי
4 years ago
Reply to  goos

למה בדיוק אתה מתכוון?

מירב
4 years ago

היתה הופעה לא מכבדת בעליל, במרכז הקונגרסים חיפה

דרור
4 years ago

הייתה לו הופעה מעולה כאן בתל אביב והמופע החדש שלו עכשיו, נשמע אפילו עוד יותר טוב.

לילי
4 years ago

פולונין הוא רקדן מצוין ואמן שפועל באופן עצמאי ובשם החופש היצירתי. הוא הגיע להישגים בינלאומיים בדרכו שלו – זה כשלעצמו ראוי להוקרה. על הבמה הוא כריזמטי ומהפנט והרקדנים העצמאיים שרוקדים איתו מעולים גם הם. כבוד גדול שהוא חוזר לכאן שוב ושוב.

יקיר
4 years ago

פולונין הפך את הבלט למיינסטרים במונחים של פופ! כל הכבוד לו

לילי
4 years ago

סרגיי הקים קרן לסיוע ומלגות לילדים רקדנים שידם אינה משגת וכבר תומך בכעשרים ילדים כאלה – זו נתינה שלו חזרה על סיוע שקיבל כשהיה ילד פלא בבית חסר-אמצעים.
הקרן שלו זכתה השנה בפרס יוקרתי.
…. והוא כולו רק בן 30!

מיקה רוזנצויג
2 years ago

היי, לצערי מוכרת זוג כרטיסים להופעה של סרגיי פולונין בקיסריה בתאריך ה- 02/10/2021.
הכרטיסים באיזור אורכסטרה (קרוב לבמה) בשורה 6.
מוכרת את הכרטיסים במחיר עלות
פרטים נוספים ומעוניינים נא להגיב.

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק