ספר הג'ונגל הצגה לילדים

ספר הג'ונגל הצגה לילדים
ספר הג'ונגל הצגה לילדים צילום: יקיר שוקרון, גרפיקה Avoxvision.

כל הפרטים על הצגת הילדים המצליחה ספר הג'ונגל בכיכובם של צחי נוי, יוליה פלוטקין ושחקנים נוספים. אז איפה ומתי תגיע ההצגה לעיר שלכם? כמה עולים כרטיסים? ואיך מזמינים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הצגת הילדים המושקעת ורבת המשתתפים "ספר הג'ונגל – חברים לעולם" אודות מוגלי וחבריו, ממשיכה להציג תאריכים רבים בערים בכל רחבי הארץ. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים אודות ההצגה כולל מידע על לוח הצגות מעודכן, רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים.

ההצגה ספר הג'ונגל – לוח הצגות

ההצגה ספר הג'ונגל תציג תאריכים רבים ותגיע לערים רבות בכל רחבי הארץ כגון ראשון לציון, אשקלון, מודיעין, תל אביב, ירושלים ועוד. להלן לוח ההצגות המתעדכן כל הזמן של ההצגה לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
רמת גן תיאטרון היהלום רמת גן 82 כרטיסים
69 - 79
רכישת כרטיסים שעה וחצי
קיבוץ גבעת ברנר אולם המופעים גבעת ברנר 104 כרטיסים
69 - 79
רכישת כרטיסים שעה וחצי

ספר הג'ונגל כרטיסים החל מ-53 ש"ח

מחירי הכרטיסים להצגה נעים בין 53 ש"ח ל-95 ש"ח. מכירת הכרטיסים נמצאת בעיצומה ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא.

אודות הצגה הילדים ספר הג'ונגל חברים לעולם

ההצגה ספר הג'ונגל חברים לעולם היא הצגה מושקעת ורבת משתתפים שמביאה לבמה עיבוד חדש לסיפור הקלאסי והידוע אודות ילד הפרא מוגלי שגדל בג'ונגל ורכש לעצמו חברים חדשים – החיות בג'ונגל, ובמיוחד את חבריו בלו הדב ובגירה הפנתר. אויבם המושבע של מוגלי וחבריו הוא כמובן שירקאן הנמר. ההצגה מלווה בשירים ובתפאורה מותאמת.

ההצגה נכתבה ובוימה ע"י שיראל חכשורי אשרוב ורשימת השחקנים המלאה כוללת את לירון (איש האווירון) דר/ דקל חייק לוי, צחי נוי, יוליה פלוטקין/ מעיין גוטשלק, דוריאל זהר/ אלמוג כהן, מורן סופר, אהוביה אדלסון ועופר רגירר/ אביחי סזגר.

צפו בקליפ של ההצגה ספר הג'ונגל

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק