זה מתקרב: סלוגן חדש לאירוויזיון 2019 בישראל

זה מתקרב: סלוגן חדש לאירוויזיון 2019 בישראל
זה מתקרב: סלוגן חדש לאירוויזיון 2019 בישראל

תחרות אירוויזיון 2019 בישראל מתקרבת היום צעד נוסף כשהסלוגן הרשמי של התחרות התפרסם והוא יהיה "העזו לחלום" ("Dare To Dream"). הסלוגן פורסם באירוע רשמי שהתקיים אתמול במשרד החוץ בירושלים במעמד ראש הממשלה נתניהו, שר התקשורת איוב קרא וגם המפקחים על תחרות האירוויזיון פרנק פרילינג ויון-אולה סנד.

ראש הממשלה אמר בטקס כי "נטע העזה לחלום על אירוויזיון בישראל בשנה הזאת, אני מעז לחלום כדי שהאירוויזיון יהיה גם בשנה לאחר מכן. אני בטוח שכל השירים יהיו מצוינים, אבל אנחנו חולמים ואנחנו גם מבצעים את החלומות שלנו".

אמנם מדובר בסלוגן קצרצר בלבד, אך עבור מארגני התחרות, מדובר באספקט חשוב לאירוויזיון. לטענתם, האופי והבסיס האמנותי של התחרות, החל מעיצוב הבמה, הקליפים, מופעי הפתיחה, וקטעי השיווק ויחסי הציבור מבוססים ונבנים על פי הסלוגן הנבחר מראש מדי שנה.

בחירת הסלוגן לאירוויזיון 2019 שיתקיים בתל אביב בחודש מאי, היא רק יריית הפתיחה של ההכנות השונות לקראת פתיחת התחרות. לפנינו עוד בחירת המנחים הרשמיים שנכון לעכשיו, טרם פורסמו. בין המועמדים הרציניים ביותר לפי פרסומים לא רשמיים אפשר למצוא את ארז טל, ליאור סושרד, לוסי איוב, שירי מימון אסי עזר ורותם סלע.

גם פרטים לגבי מכירת הכרטיסים לאירוויזיון עדיין לא פורסמו והם צפויים להתפרסם ככל הנראה רק בתחילת חודש דצמבר 2018.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק