סינדרלה חנוכה 2023 עם עדן בן זקן ולירן דנינו – כרטיסים להצגה וכל הפרטים!

סינדרלה חנוכה 2023 עם עדן בן זקן ולירן דנינו - כרטיסים להצגה וכל הפרטים!
סינדרלה חנוכה 2023 עם עדן בן זקן ולירן דנינו - כרטיסים להצגה וכל הפרטים! צילום: שי הנסב

כל הפרטים על המחזמר החדש של חנוכה 2023 סינדרלה בו יככבו עדן בן זקן ולירן דנינו ומשתתפים נוספים. מהו לוח ההופעות של ההצגה? כמה יעלו כרטיסים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל התשובות.

הפקות חנוכה 2023 חדשות ממשיכות להיחשף והבוקר אנו מתבשרים על המחזמר החדש והנוצץ לחנוכה 2023 סינדרלה שתככב בו הזמרת עדן בן זקן לצידה הזמר לירן דנינו. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע החדש עם כל המידע שצריך לדעת על רכישת כרטיסים, לוח הופעות מעודכן, מבצעים והנחות.

סינדרלה חנוכה 2023 – לוח הופעות עדכני

ההצגה החדשה סינדרלה עם עדן בן זקן ולירן דנינו תגיע לערים רבות ברחבי ישראל כגון ירושלים, יבנה, ראשון, לוד, עפולה, נתניה, מודיעין, עכו, חולון, בת ים ועוד. להלן לוח ההופעות המלא והעדכני של המופע:

המחזמר בחנוכה סינדרלה עם עדן בן זקן כרטיסים – מה יהיו מחירי הכרטיסים?

מכירת הכרטיסים למחזמר החדש נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 109 ש"ח במחיר אחיד לכל המופעים. שימו לב: רכישת כרטיסים הכרחית לכל גיל. ההצגה מומלצת לילדים בגילאי 3-12 והיא תימשך כשעה וחצי כולל הפסקה.

אודות המחזמר החדש של חנוכה 2023 סינדרלה

מדובר בהפקה חדשה של המפיקה הותיקה מעין צלנר, שאחראית על מספר לא מבוטל של הפקות חנוכה גדולות ומושקעות. גם לבן זקן, שתככב בדמותה של סינדרלה, הפקות חנוכה אינן זרות, והיא כבר הספיקה להשתתף בעבר בכמה מופעי חנוכה גדולים.

עבור לירן דנינו לעומת זאת, מדובר בפעם הראשונה בה ייקח חלק במופע חנוכה לילדים ולנוער. יהיה מעניין לראות את השילוב של שניהם על הבמות בחופשת חנוכה 2023 הקרובה.

עלילת המופע תביא את הסיפור המוכר והאהוב עם כל הדמויות שבסיפור כמו סינדרלה, הנסיך, האמא החורגת, שתי האחיות המרושעות, הפיה הקסומה ואפילו חיות הבית, בגרסה מודרנית ורבת משתתפים בעיבוד צבעוני וכמובן מוזיקלי.

המופע מצטרף אל שורת מופעי חנוכה 2023 שכבר נחשפו כאן באתר כגון הוקוס פוקוס עם יובל המבולבל, פסטיגל סינג, פנטזיה חנוכה 2023 עם מיכל הקטנה, סיפור הנס עם חיפזון וזהירון, טררם קידס, ניצחון המכבים עם רינת גבאי, ג'מבו מותק עם ציפי שביט, מסיבת החג הסודית עם נופיקי, המחזמר מעלה מעלה לחנוכה 2023 של שירי צביקה פיק, בת הים הקטנה עם מאיה קיי, המופע DNA של מיומנה וההצגה מתנות קטנות עם רמי קלינשטיין.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק