סימני דרך הבימה 2022 – כרטיסים החל מ-100 ש"ח במקום 250 ש"ח

סימני דרך הבימה 2022 - כרטיסים החל מ-100 ש"ח במקום 250 ש"ח
סימני דרך הבימה 2022 - כרטיסים החל מ-100 ש"ח במקום 250 ש"ח

המחזמר עטור הכוכבים סימני דרך בהבימה המבוסס על שירי נעמי שמר, ממשיך לרוץ גם בחודשים הקרובים. איפה תוכלו לראות את המחזמר ומתי? כמה יעלו הכרטיסים? ואיך תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים ב-100 ש"ח בלבד במקום 250 ש"ח? אתר "קצת תרבות" עם כל מה שרציתם לדעת על המחזמר המדובר של תיאטרון הבימה.

המחזמר המוסיקלי על נעמי שמר "סימני דרך" שרץ בתיאטרון הבימה בשנים האחרונות, ממשיך להציג הצגות נוספות לאורך 2022 בעמוד זה, תוכלו למצוא את לוח ההצגות העדכני של המחזמר המדובר עם מידע על מחירי כרטיסים ופרטים על הנחות, מבצעים או כרטיסים מוזלים.

סימני דרך הבימה לוח הצגות

המחזמר סימני דרך ירוץ בחודשים הקרובים באולם רובינא שבתיאטרון הבימה. להלן לוח ההצגות העדכני של המחזמר לחודשים הקרובים כולל מידע על כרטיסים מוזלים (שימו לב: אנו מעדכנים את הלוח כל הזמן. מומלץ לחזור להתעדכן מיד פעם בתאריכים חדשים):

סימני דרך הבימה הנחות וכרטיסים מוזלים החל מ-100 ש"ח בלבד

מחיר כרטיסים לסימני דרך בקופות תיאטרון הבימה עומד על 250 ש"ח אך כפי שאתם יכולים לראות בטבלה שמעליכם, אפשר לרכוש באמצעות האתר הבא כרטיסים מוזלים בחצי מחיר ואף יותר.

לאחר הצלחה גדולה בקופות ובביקורת, תיאטרון הבימה ממשיך עם המחזמר "סימני דרך" המציג עיבוד בימתי ומוצלח לשיריה וסיפור חייה של נעמי שמר – אחת מהיוצרות הידועות ביותר בתרבות העברית כשבתפקיד הראשי משחקת ושרה הזמרת הצעירה והמבטיחה רוני דלומי.

מדובר במחזמר מושקע ביותר ועטור כוכבים צעירים וחדשים לצד שועלי תיאטרון ותיקים. בין הקאסט המלא (שמפורט בהמשך העמוד), תוכלו למצוא לצד רוני דלומי, גם את גילה אלמגור, סנדרה שדה, דפנה דקל, ריקי בליך, תובל שפיר, טל מוסרי והרשימה רק נמשכת בשמות מוכרים רבים נוספים.

את המחזמר כתבו גיורא יהלום ואורן יעקובי וביים משה קפטן, כשיוצרי המחזמר לא פחדו להציב בסיפור גם את הרגעים הפחות נוחים של חייה של שמר, ונגעו גם בתקופה בו הייתה צריכה להתמודד עם הטענות על גניבת השיר המיתולוגי שלה "ירושלים של זהב".

עלילת המחזמר נעה סביב 4 תקופות שונות בחייה של נעמי שמר כשבכל תקופה מגלמת שחקנית שונה את שמר. את נעמי שמר הצעירה בת ה-18 שעזבה את קיבוץ כנרת, מגלמת רוני דלומי. את התקופה הטובה ביותר שלה בשנות ה-40 לחייה מגלמת רויטל זלצמן.

את שמר בשנות ה-50 לחייה, שנחשבו לשנים פחות טובות עבורה, בו נאלצה להתמודד עם דעותיה הימניות מגלמת דפנה דקל ואת התקופה האחרונה שלה שהתמודדה עם הטענות על גניבת השיר "ירושלים של זהב" מגלמת סנדרה שדה.

כמובן שבמהלך כל המחזמר, שיריה הגדולים והמוכרים ביותר של נעמי שמר כמו "ירושלים של זהב", "אני גיטרה", "חורשת האקליפטוס", "אנשים טובים באמצע הדרך", "עוד לא אהבתי די", "החגיגה נגמרת" ועוד, רצים ברקע ומבוצעים ע"י השחקנים והזמרים הרבים שלוקחים חלק בהצגה.

המחזמר סימני דרך עולה בהבימה על רקע עונה חדשה שעליה אחראי בין היתר משה קפטן, מנהלה האומנותי של הבימה ובימאי המחזמר. קפטן החליט להקדיש את העונה החדשה של התיאטרון הלאומי לאייקונים תרבותיים שעם הזמן נשכחו במקצת. המחזמר עולה גם על רקע חגיגות ה-70 למדינה והרעיון לכתוב מחזמר על סיפור חייה של שמר הוא די מתבקש.

כך למשל, הוא עשה זאת עם ההצגה החדשה מאחורי הגדר שמבוססת על ביאליק (בכיכובה של ליא קניג שמשחקת העונה גם בהצגה המלך ליר) עם לחנים מקוריים של הזמרת דיקלה, וכך הוא גם עשה גם עם המחזמר הנוסף שרץ בתיאטרון – מיקה שלי, בכיכובה של יובל דיין הצעירה והמוכשרת. בהמשך, כך הצהיר בראיונות לתקשורת, צפויות לצאת הצגות נוספות על אייקונים תרבותיים ידועים.

המחזמר סימני דרך – רשימת המשתתפים המלאה

את המחזמר כאמור כתבו גיורא יהלום ואורן יעקובי. על הבימוי, אחראי משה קפטן ועל הניהול המוסיקלי אחראי יוסי בן נון. את התפאורה עיצבה שני טור ואת התלבושות אורן דר. שחק פנקס אמון על הדרמטורגיה ואביחי חכם הוא זה שאחראי על הכוריאוגרפיה במחזמר.

רשימת השחקנים שמשתתפים במחזמר ארוכה וכוללת את השחקנים והשחקניות הבאים: גילה אלמגור-אגמון, סנדרה שדה, דפנה דקל, רויטל זלצמן, רוני דלומי, הילה שלו, דב רייזר, שמעון כהן, טל מוסרי, ריקי בליך, רינת מטטוב, מתן שביט, נדיר אלדד, שחר ישי, תובל שפיר, מיכל ברנד, רונית אפל, אלכסה לרנר, נירית אהרוני-שוויצר, עמית זיתון, מיטל נוטיק, אוראל איזקיל, אור משיח, עמית גיל, דניאל חסין, רוני סתיו וחנן שוורצברג.

שימו לב: הקאסט לעיתים משתנה מאירוע לאירוע ואפשר לבדוק את הקאסט העדכני ביום המופע בשירות הלקוחות של תיאטרון הבימה.

סימני דרך ביקורת – מה חשבו המבקרים על המחזמר?

מאז עלה סימני דרך לבמות בחודש אפריל האחרון, זכה המחזמר לסיקור נרחב בתקשורת וזכה לביקורות של עיתונאים ידועים באתרים המובילים ברשת כמו אתר "וואלה", "מעריב", "גלובס" ועוד. דוד רוזנטל מאתר "וואלה" למשל, שיבח את המופע וציין לטובה את הקפיצה בזמנים של נעמי שמר שנערכה בצורה מוצלחת. הוא גם ציין לטובה במיוחד את המשחק של סנדרה שדה, טל מוסרי ורויטל זלצמן וגם את רוני דלומי שמובילה את המחזמר בגאווה ובביטחון.

ב"מעריב" לעומת זאת, הביקורות היו "צוננות" יותר ולמרות שנטען שם כי השירים והביצועים מוצלחים, העלילה והתוכן של המחזמר זכו לפחות מחמאות ע"י הכותבת דנה שוכמבר. בעיתון "גלובס", לעיתונאי רון שוורץ היו בעיקר דברים טובים לומר על המחזמר ובמיוחד על היכולת הדינמית לנוע בין במורכבות של המיתוס הציוני והישראלי הבא לידי ביטוי בסימני דרך על חייה של נעמי שמר.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם מידע על ההצגות הטובות והפופולריות בארץ. אתם מוזמנים לקרוא באתר על הצגות מומלצות נוספות כמו שבעה, מיקה שלי, אורסטיאה, לוליטה ז'אן ד'ארק, קח את אבא שלך ולך לעזאזל, מאחורי הגדר, פרידה, רודף העפיפוניםהתקווה, מרי פופינס, השקר, עושה כרצונו, המלך לירסוס אחד נכנס לבר, זרים מושלמים, לילה אחד באפריל, אנשים, מקומות ודברים ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
שמרית
5 years ago

מחזמר נחמד. לא נפלתי. אבל גם לא כזה רע. ראיתי טובים יותר, ראיתי טובים פחות….

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק