סיימון קאוול יהיה אחד השופטים באקס פקטור ישראל? כל הפרטים!

סיימון קאוול יהיה אחד השופטים באקס פקטור ישראל? כל הפרטים!
סיימון קאוול יהיה אחד השופטים באקס פקטור ישראל? כל הפרטים!

איש הטלוויזיה והיוצר של אקס פקטור העולמית ותוכניות רבות אחרות, סיימון קאוול ישפוט בעונה הבאה של אקס פקטור ישראל. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

התוכנית אקס פקטור ישראל החלה בהכנות לקראת עונה חדשה לאחר 3 שנים של הפסקה, ומציגה טוויסט מפתיע – ממציא פורמט הסדרה סיימון קאוול (Simon Cowell), ששופט בתוכנית בארה"ב, ישפוט באקס פקטור ישראל לצד שופטים ישראלים.

צעד זה נועד לחזק את התוכנית שנחלשה עם השנים עקב ריבוי התוכניות המתחרות כמו "הכוכב הבא" (שגם היא צפויה לעלות בעונה חדשה, ככל הנראה עם נינט טייב), או "דה וויס", ונראה כי שנת 2021 עומדת לחזור עם תחרות משמעותית בגזרה זו.

הגעתו של סיימון קאוול לאקס פקטור ישראל היא לא דבר של מה בכך. מדובר באחד מאנשי הטלוויזיה המצליחים בעולם עם רקורד מרשים במיוחד עם התוכניות "אקס פקטור", "אמריקן איידול", "פופ איידול" או גוט טאלנט. קאוול שפט מחוץ לארה"ב רק בבריטניה עד כה ועתה, לראשונה ישפוט גם בגרסת אקס פקטור הישראלית. בשלב זה לא ידוע עדיין מי יהיו השופטים שישפטו לצידו של קאוול.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק