סטיב איוקי בישראל 2021 בפסטיבל קורונה סאנסט – כמה יעלו כרטיסים?

סטיב איוקי בישראל 2021 בפסטיבל קורונה סאנסט - כמה יעלו כרטיסים?
סטיב איוקי בישראל 2021 בפסטיבל קורונה סאנסט - כמה יעלו כרטיסים?

הדי ג'יי הידוע סטיב איוקי (Steve Aoki) יחזור לישראל בקרוב ויקיים הופעה בפסטיבל קורונה סאנסט שיתקיים בחודש ספטמבר 2021 בפארק הלאומי ברמת גן. גם ויני ויצ'י, סקאזי ובלקן ביט בוקס יהיו שם. כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים? בכתבה הבאה.

הפסטיבלים הגדולים חוזרים לאט לאט לישראל והבוקר אנו מתבשרים על פסטיבל קורונה סאנסט 2021 שיתקיים בפארק הלאומי ברמת גן בראש השנה 2021 ב-7 בספטמבר בקיץ הקרוב, ויארח שורה של אמנים מובילים בסצנה האלקטרונית ובראשם – הופעה חגיגית של סטיב איוקי בישראל.

למרבה ההפתעה, שמו של הפסטיבל קורונה סאנסט (Corona Sunset) אינו קשור דווקא לנגיף האיום שהשבית אותנו לגמרי לשנה שלמה, אלא דווקא לבירה המקסיקנית המפורסמת שמחזיקה באותו השם והיא הספונסר הרשמי של הפסטיבל.

הפסטיבל יציג במה מרכזית ובה הופעה של אמנים מובילים מהמוזיקה האלקטרונית ושורה של אטרקציות ומתחמים שונים הכוללים מתחמי פעילות' סדנאות תיפוף, איפור, הדפסות משי, קעקועים ועוד. הפסטיבל יתקיים לאורך השקיעה בין 15:00 ל-23:00 בלילה.

אז מי עוד יופיע בפסטיבל קורונה סאנסט 2021?

כאמור, המופע המרכזי בפסטיבל Corona SunSet יהיה מופע של סטיב איוקי שנחשב לאחד מהדיג'ייז המובילים והמצליחים ביותר בעולם. איוקי כבר הופיע בישראל בעבר וזה כאן להצלחה עצומה. עתה הוא יחזור לאחר עצירה ארוכה של הופעות ומסיבות בשנה וחצי האחרונות.

יחד עם איוקי, יעלו ויופיעו בפסטיבל קורונה סאנסט, גם הדיג'יי ויני ויצ'י, סקאזי, להקת בלקן ביט בוקס, עידן רייכל בסט דיג'יי ועוד רשימה של אמנים נוספים שתתפרסם בהמשך.

כרטיסים לפסטיבל קורנה סאנסט 2021

מכירת הכרטיסים לפסטיבל ולהופעה של סטיב איוקי בישראל נפתחה ומתבצעת באמצעות אתר www.corona.co.il. מחיר הכרטיסים יעמוד על 275 ש"ח ויכלול כניסה לכל ההופעות בפסטיבל.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק