סטיבן ווילסון בישראל 2019 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

סטיבן וילסון בישראל 2019 - כרטיסים, מחירים ועוד
סטיבן וילסון בישראל 2019 - כרטיסים, מחירים ועוד

שוב הוא חוזר: המוזיקאי המצליח סטיבן ווילסון (Steven Wilson) יגיע לישראל בחודש פברואר 2019 ויקיים כאן הופעה אחת בהיכל התרבות בת"א. מכירת הכרטיסים נפתחה. מהם מחירי הכרטיסים? ואיפה תוכלו לקנות? כל הפרטים, לפניכם.

המוזיקאי והזמר סטיבן וילסון הידוע בזכות הרכביו המוסיקליים המצליחים No Man ו-Porcupine Tree שכבר הופיע בישראל בעבר, יחזור להופעה נוספת בישראל שתתקיים בהיכל התרבות ת"א בחודש פברואר 2019 במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי חדש. וילסון מוכר לקהל הישראלי גם בזכות שיתוף הפעולה שלו עם אביב גפן בהרכב המצליח "בלאקפילד" ונינט טייב. בעמוד הבא, תוכלו למצוא את כל הפרטים על מכירת הכרטיסים להופעה של סטיבן וילסון בישראל.

ההופעה של סטיבן וילסון בישראל תתקיים במסגרת סיבוב הופעות חדש שלו שהחל בקיץ האחרון בו הוא השיק את אלבום הסולו החמישי שלו "To the Bone", ונחשב לסיבוב מושקע במיוחד הדורש תנאי סאונד אופטימליים וקפדניים (שנדרשו גם מהיכל התרבות בת"א). המופע החדש כבר זכה להצלחה רבה ומלבד ישראל, הוא צפוי להגיע ולהופיע בעוד כ-60 ערים ברחבי העולם.

וילסון בן ה-50 נחשב לאחד מאמני הפרוגרסיב רוק (רוק מתקדם) הטובים והמוכשרים ביותר בעולם והוא ידוע בזכות סגנון המוסיקה הייחודי שלו המשלב בין אלמנטים של רוק ומטאל מתקדם כדוגמת הרכבים כמו דרים ת'יאטר, לצד מוסיקת רוק בריטית מלודית וקונבנציונאלית. הקריירה שלו כוללת אינספור הרכבים ופרוייקטים מוזיקליים ייחודיים בהם השתתף במקביל לקריירת סולו מצליחה במיוחד.

בין הרכביו השונים בהם הקים והשתתף במהלך הקריירה, ההרכב "פורקיופיין טרי" (Porcupine Tree) נחשב לאחד המוצלחים ביותר והיה (עד שהתפרק ב-2010) אחד ההרכבים הבריטיים המצליחים ביותר בעולם בסצינת הפרוגרסיב רוק. ב-2008, במקביל לפרוייקטים המוזקליים הרבים שלו, הוא פתח בקריירת סולו מצליחה אותה הוא משמר עד היום והוא מחזיק בחמישה אלבומי אולפן. האחרון שבהם "To the Bone" יצא אשתקד ואיתו כאמור, הוא יגיע להופעה כאן בארץ.

לוילסון קשר הדוק עם ישראל. מלבד העובדה שהוא הופיע כאן כבר מספר פעמים בעבר, וילסון שיתף פעולה עם אמנים ישראלים רבים. הידוע ביותר מכולם, הוא ההרכב "בלאקפילד" אותו הקים יחד עם אביב גפן ויחד כבר הוציאו 5 אלבומי אולפן. באלבום הסולו הרביעי שלו "Hand. Cannot. Erase." שיצא ב-2015, אירח וילסון את הזמרת נינט טייב שאף לקחה חלק בסיבוב ההופעות שלו ב-2016. וילסון גם הפיק מוזיקלית את אלבומם הרביעי של להקת המטאל הישראלית המצליחה אורפנד לנד.

צפו בנינט טייב מופיעה יחד עם וילסון ומבצעת את השיר "Routine"

למרות שהוא עוסק בתחום הפרוגרסיב רוק -סגנון שידוע גם בזכות נגינה וירטואוזית, וילסון אינו נחשב לנגן וירטואוז במיוחד, אך הוא נוהג להקיף את עצמו במוזיקאים מהטובים בעולם והוא נחשב לאשף במלאכת הסאונד, ההפקה המוזיקלית והכתיבה הייחודית ויוצאת הדופן שלו. בהופעה שלו בישראל, ילוו את וילסון הנגנים Nick Beggs (bass), Craig Blundell (drums) ,Alex Hutchins (guitar), Adam Holzman (piano)

סטיבן וילסון בישראל 2019 לוח הופעות

ההופעה של סטיבן וילסון בישראל תתקיים במוצ"ש ה-2 בפברואר 2019 בהיכל התרבות בתל אביב. להלן פרטי המופע:

תאריך מיקום מחיר כרטיסים כרטיסים מוזלים או הנחות
2 בפברואר 2019 היכל התרבות ת"א 189-339 ש"ח לא ידוע בשלב זה

כרטיסים לסטיבן וילסון בישראל 2019

הכרטיסים להופעה של וילסון בישראל יימכרו ב-5 רמות מחיר שונות. הכרטיס הזול ביותר יימכר ב-189 ש"ח והיקר ביותר, 339 ש"ח. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות משרד הכרטיסים "איוונטים". לא מצאנו בשלב זה מידע על הנחות או כרטיסים מוזלים למופע. במידה ונמצא, נעדכן כאן ובעמוד הפייסבוק שלנו.

צפו באחד הקטעים הידועים ביותר של וילסון וההרכב פורקיופיין טרי "The Sound Of Muzak"

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הופעות חו"ל באתר "קצת תרבות" ובו תמצאו את כל מופעי החו"ל הגדולים שמגיעים לישראל כמו הופעות של אפרוג'ק, תומאס אנדרס, פיטר בנס, המחזמר שיקגו, סינטרה וחברים, גלן יוז, מופע המחווה לפינק פלויד, ברוס דיקינסון ועוד מופעים רבים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק