סדרות מומלצות בנטפליקס לחודש הקרוב (מעודכן לאפריל 2021)

מחפשים המלצה לסדרה טובה בנטפליקס? ריכזנו לכם את הסדרות המומלצות ביותר בנטפליקס לחודש הקרוב כולל מידע על תאריכים, שחקנים, עלילה וביקורות.

תוכן עניינים

אודות נטפליקס

אם אתם אוהבים לצפות בטלוויזיה ועדיין לא יצא לכם להצטרף לשירות של נטפליקס (Netflix), אתם מפספסים לא מעט. אמנם נטפליקס הוקמה עוד בשנת 1997, אך רק בשנים האחרונות היא תפסה תאוצה וכיום, נחשבת לאחת מחברות הטלוויזיה המצליחות והפופולריות ביותר בעולם.

אפשר לומר בצורה די ברורה שנטפליקס אחראית בכוחות עצמה בלבד, לאחת המהפכות הגדולות ביותר שידעה הטלוויזיה, אולי מאז הגעתה של הטלוויזיה הצבעונית. בעזרתה, השידור הישן המבוסס על פרסומות ועל שידורים בלייב סטרימינג, התחלף כמעט לגמרי וכיום הדרך הנפוצה והפופולרית לצפות בסדרות היא באמצעות VOD וללא הגבלה.

אם התרגלתם להמתין שבוע שלם לפרק חדש בסדרה האהובה עליכם, נטפליקס שינתה זאת באופן טוטאלי. הסדרות של החברה מוצגים באופן מלא כשכל הפרקים מוגשים בבת אחת לצפייה מרוכזת (או בסלנג – בינג').

המהפכה של נטפליקס לא עצרה בזה וגרמה למעשה לכל השוק להשתנות ולהתאים את עצמו לצפייה בסגנון דומה. כיום, כל החברות הגדולות בעולם הטלוויזיה מציעים שירות דומה לזה של נטפליקס כאשר המתחרים הגדולים שלה הם אמזון פריים, הולו, אפל TV, דיסני ו-HBO.

כמה עולה השירות של נטפליקס?

נטפליקס מציעה מספר חבילות לצפייה על בסיס מחיר חודשי כאשר הדגש הוא על מחיר זול וידידותי שרחוק שנות אור ממחירי החבילות של חברת הוט או יס. כיום מציעה נטפליקס 3 חבילות לבחירה:

חבילה בסיסית – חבילה הכוללת צפייה במכשיר אחד בכל זמן נתון ובאיכות צפייה רגילה. המחיר: 32.90 ש"ח לחודש.

חבילה בינונית – חבילה הכוללת צפייה באיכות HD ובשתי מכשירים בו זמנית. המחיר: 46.90 ש"ח לחודש.

חבילת פרימיום – חבילה הכוללת צפייה באיכות אולטרה HD וצפייה בו זמנית ב-4 מכשירים במקביל. המחיר: 60.90 ש"ח לחודש.

איך מתקינים נטפליקס בטלוויזיה?

ההתקנה של נטפליקס היא פשוטה ביותר וכרוכה בהורדת האפליקציה לכל מכשיר שבו תחפצו. זה יכול להיות לטלפון שלכם, טאבלט או כמובן למכשיר הטלוויזיה. לגבי האפשרות האחרונה, דרושה טלוויזיה חכמה (Smart TV) כדי להוריד נטפליקס לטלוויזיה.

אם אין ברשותכם סמארט TV, תוכלו לרכוש סטרימר פשוט בכמה מאות שקלים בלבש ולחברו לטלוויזיה וכך לצפות בקלות בנטפליקס בטלוויזיה. לחילופין, תוכלו לרכוש את החבילות של פרטנר או סלקום TV שמציעים התמשקות קלה ומהירה לנטפליקס דרך הממיר שלהן.