נתן גושן קיסריה 2019 – כל הפרטים על ההופעה!

נתן גושן קיסריה 2019 - כל הפרטים על ההופעה!
נתן גושן קיסריה 2019 - כל הפרטים על ההופעה!

אחרי שהתבשרנו על הופעתם לראשונה של עילי בוטנר וילדי החוץ בקיסריה, עתה מגיע גם תורו של הזמר המצליח נתן גושן שיעשה זאת גם הוא בקיץ הקרוב ויעלה לראשונה בחייו לבימת אמפי קיסריה להופעה גדולה וחגיגית שתתקיים ב-6 ביוני 2019.

לפני כשמונה שנים בלבד הוא התחיל את הקריירה המוזיקלית שלו ומאז הפך גושן לאחד האמנים הבולטים והמצליחים ביותר בישראל כולל גם הבלחה מוצלחת לחו"ל עם הלהיט "Thinking About It" שזכה למעל מאה מיליון השמעות בסטרימינג.

גושן, יוצר ומלחין מוכשר לא פחות מיכולתו הווקאלית, החל את דרכו ב-2010 כשכתב כמה שירים לאלבומה של רוני דלומי שזכו להצלחה גדולה. שנה לאחר מכן ב-2011, החל את הקריירה שלו כזמר ומאז הוא אחראי לשורה ארוכה של להיטים גדולים שמושמעים ללא הרף בתחנות הרדיו וזוכים למיליוני צפיות ביוטיוב וברשתות החברתיות.

בין להיטיו הגדולים ביותר אותם הוא צפוי לבצע בהופעתו החגיגית בקיסריה, ניתן למנות את "איפה את", "גבולות הגיון", "יודע", "עוד", "דברי איתי יותר", "סערה", "זה שלנו", "חיכיתי", "26", "דור הסתלבט", "את באה אליי", "סיפור אחר" והלהיט האחרון "באתי לחלום".

עוד לפני ההופעה הגדולה של גושן בקיסריה, הוא ירשום הישג נוסף כשייצא לראשונה גם לסיבוב הופעות גדול ברחבי ארה"ב יחד עם הזמו והיוצר ישי ריבו. גושן, התנסה בשנה האחרונה גם בתחום המשחק והקולנוע כשלקח חלק בסרטו המדובר של אבי נשר "סיפור אחר", ואף יצר לו גם פסקול מלא וייעודי הכולל 8 שירים חדשים.

נתן גושן קיסריה 2019 – כמה יעלו הכרטיסים ואיפה קונים?

ההופעה של נתן גושן בקיסריה תתקיים ב-8 ביוני באמפי תיאטרון הגדול בשעה 21:00 בערב. מחירי הכרטיסים להופעה נעים בין 129 ל-249 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה במקום. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והיא מתבצעת באמצעות העמוד הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק