נינט טייב חוזרת לתוכנית הכוכב הבא 2021 – מי ישפוט לצידה? כל הפרטים!

נינט טייב חוזרת לתוכנית הכוכב הבא 2021 - מי ישפוט לצידה? כל הפרטים!
נינט טייב חוזרת לתוכנית הכוכב הבא 2021 - מי ישפוט לצידה? כל הפרטים!

הכוכבת הבלתי מעורערת של התוכנית "כוכב נולד" נינט טייב, תשפוט בתוכנית הכוכב הבא 2021. כך הודיעו בתוכנית השבוע. מי ישפוט לצידה? כל התשובות, בכתבה הבאה.

במקביל להודעה של רשת על הצטרפותו של לא אחר מסיימון קאוול לאקס פקטור ישראל, הודיעו בהפקת תוכנית הריאליטי המתחרה "הכוכב הבא" על חזרתה של גיבורת התוכנית מהעונה הראשונה נינט טייב שתשפוט בעונת 2021 ותסגור מעגל של שנים רבות מאז זכייתה בעונה הראשונה.

אז מי ישפוט לצד נינט בכוכב הבא בעונה החדשה? ובכן, על פי הפרסומים ברשת, השופטים שכבר שפטו בתוכנית ייקחו חלק יחד עם נינט והם שירי מימון, איתי לוי, קרן פלס, אסף אמדורסקי, וסטטיק ובן אל. לא מעט שופטים. אביב גפן שהיה אמור גם הוא לשפוט בתוכנית, לא ישפוט בה בסוף ככל הנראה.

כידוע, פורמט התוכנית "הכוכב הבא" לא בדיוק יתקיים היות ותחרות האירוויזיון נדחתה וזוכת השנה שעברה עדן אלנה תמשיך גם לתחרות הבאה. במקום זה, החליטו בתוכנית להעניק פרס חדש ולא פחות מפתה – מיליון ש"ח לזוכה במקום הראשון.

בקיצור, שנת 2021 עומדת להיות שנה של תחרות רצינית בין תחרויות הריאליטי במוזיקה הישראלית ובהחלט יהיה מסקרן לראות מי יוביל בטבלאות הרייטינג והפופולריות.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק