נועה קירל לייב פארק קיץ 2019 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

נועה קירל לייב פארק בקיץ 2019 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
נועה קירל לייב פארק בקיץ 2019 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

הזמרת נועה קירל תגיע להופעת ענק בלייב פארק בראשון לציון ב-29 באוגוסט 2019 יחד עם אורחים מעניינים. אז מה עומד לקרות שם? כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" מביא לכם את כל הפרטים.

הזמרת הצעירה והמצליחה נועה קירל מגיעה להופעה גדולה ומושקעת שתתקיים בלייב פארק בראשון לציון בחודש אוגוסט 2019 הקרוב במסגרת חסות של חברת קרביץ. על הבמה יופיעו גם אורחים רבים כגון סטפן לגר, אגם בוחבוט, עדן מאירי ולהקת פורמולה ואת הערב ינחו אלין כהן ואינדה גיים.

ההופעה של נועה קירל בלייב פארק בראשון לציון תתקיים ביום חמישי, ה-29 באוגוסט 2019 בשעה 19:30 ותהווה למעשה את מסיבת סיום התיכון של קירל שבחודש אפריל האחרון, מלאו לה 18 שנים. מכירת הכרטיסים להופעה כבר נפתחה כאשר מחירי הכרטיסים נעים בין 119 ש"ח לכרטיסי דשא ל-199 ש"ח לכרטיסי גולדן רינג (טבעת הזהב). ישנה גם הטבה ללקוחות קרביץ.

קירל נמצאת בתקופת שיא בקרירה שלה עם להיטי ענק שכובשים את הרשתות החברתיות ויוטיוב וגם את תחנות הרדיו. להיטה האחרון "חצוף" שיצא לפני כחודשיים, כבר הספיק לצבור 11 מיליון צפיות ביוטיוב ומושמע ללא הרף בתחנות הרדיו והוא מצטרף אל להיטים מצליחים נוספים שהוציאה בתקופה האחרונה כמו "Drum" או "טיקיטאס" שגם להם מיליוני צפיות.

הצלחתה המטאורית של קירל הביאה לה גם השתתפות בפסטיגל הידוע וככל הנראה על פי ידיעות לא רשמיות, היא תככב גם בפסטיגל 2019 הקרוב. בתקופה האחרונה הפכה גם קירל לדמות טלוויזיונית עם השתתפותה בסדרת הטלוויזיה "כפולה" וכשופטת בתוכנית הריאליטי "גוט טאלנט".

קירל לא מופיעה בדרך כלל במופעים גדולים הפתוחים לציבור הרחב, ועתה כאמור, תינתן הזדמנות לאלפי מערציה ומעריצותיה לצופת בה בהופעה גדולה בלייב פארק מבצעת את כל להיטיה הגדולים לצד האורחים הנוספים סטפן לגר (שמשתתף איתה בשיר "טיקיטאס"), אגם בוחבוט (שתיקח גם היא חלק ככל הנראה באחד ממופעי חנוכה 2019), עדן מאירי ולהקת הבנות הצעירות המצליחה "פורמולה".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
איימי
4 years ago

איזה הנחות מקבלים לא הבנתי

ליהיא בורקין
4 years ago

כמה זה עולה????בלי הטבה

נעמי אמנו
4 years ago

שלום. האם יש הגבלת גיל להופעה?
האם אפשר להגיע עם ילדה בת 9

סופי
4 years ago

כמה זמן אמור להיות המופע?

אולגה גלדין
4 years ago

האם יש הסעות מרכבת להופעה בלייב פארק היום?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק