פסטיבל נון סטופ פיטנס אילת 2020 – מי יופיע שם?

נון סטופ פיטנס אילת 2020 כרטיסים
פסטיבל נון סטופ פיטנס אילת 2020 - מי יופיע שם?

אברהם טל, שירי מימון, מוקי ועוד אמנים רבים יופיעו בפסטיבל נון סטופ פיטנס באילת שיתקיים במרץ 2020. כל הפרטים.

בפעם השישית במספר, יתקיים פסטיבל נון סטופ פיטנס באילת המציג שלושה ימים מרוכזים של כושר, בריאות והרבה אנרגיה בעיר הדרומית עם עשרות מאמני כושר והופעות של אמנים מובילים שיתקיימו במלונות שונים באילת.

בפסטיבל השנה, שיתקיים בין התאריכים 12 עד ה-14 במרץ 2020, ייקחו חלק כ-70 מאמני כושר שונים שיעבירו למעלה מ-100 אימונים בכל התחומים והז'אנרים כגון ספינינג, אירובי, גמישות ועוד. אימונים אלו יתקיימו בכשבעה מתחמים שונים שימוקמו במספר לוקיישנים באילת.

כמו בשנים הקודמות, פסטיבל נון סטופ פיטנס יציג גם מגוון של הופעות מוזיקה וסטנדאפ במקביל לפעילות השוטפת של הפסטיבל. והשנה, תוכלו לראות בפסטיבל את אברהם טל שיארח בהופעתו את שירי מימון, מופע חדש של מוקי שייקרא "המסיבה" – קונספט חדש של מוקי יחד עם דיג'יי גאלו, מופע סטנדאפ של ליטל שוורץ ומופע של להקת הספלאש מלונדון שתתקיים בפאב המאנקיז.

נון סטופ פיטנס אילת 2020 – כרטיסים

כרטיסים לפסטיבל כולל סופ"ש באחד המלונות באילת, יעלו באיזור ה-1800 ש"ח לכל החבילה. פרטים נוספים והזמנת כרטיסים תוכלו למצוא באתר הרשמי של הפסטיבל בעמוד הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק