נאור ציון הופעות – כרטיסים, תאריכים וכל הפרטים

נאור ציון הופעות - כרטיסים, תאריכים וכל הפרטים
נאור ציון הופעות - כרטיסים, תאריכים וכל הפרטים

חזרה לשגרה: הסטנדאפיסט נאור ציון יוצא עם מופע חדש שיחל לרוץ ברחבי הארץ. איפה תוכלו לראות את המופע? כמה יעלו כרטיסים? ואיך קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הסטנדאפיסט הותיק נאור ציון, מציג לוח הופעות חדש ברחבי הארץ במהלך החודשים הקרובים. בכתבה זו תוכלו למצוא את לוח ההופעות של ציון כולל מידע על מחירי כרטיסים ואופן רכישתם.

ציון יוצא עם מופע חדש לאחר הפסקה ארוכה של כמה שנים, בו הוא מדבר וצוחק על הרגעים הקטנים של החיים בכל ההיבטים. כחלק מהמופע החדש, ישולבו קטעי וידאו הקשורים בקשר ישיר לנושאים עליהם הוא מדבר במופע. זמן המופע סה"כ הוא כשעה ורבע.

נאור ציון לוח הופעות

יעודכן בקרוב…

נאור ציון כרטיסים

יעודכן בקרוב…

אודות נאור ציון

נאור ציון נחשב לאחד הקומיקאים והסטנדאפיסטים הותיקים והחלוצים בתחום בישראל. הוא החל להופיע כסטנדאפיסט כבר כשהיה בן 18 בלבד בתיאטרון בית ליסין במסגרת מרתוני סטנדאפ שהתקיימו בתיאטרון. כשנתיים לאחר מכן, זכה לפריצה הגדולה כשזכה לפינת סטנדאפ קבועה בתוכניתו המצליחה של דודו טופז "סופשבוע" שהייתה בזמנו אחת המצליחות בישראל.

בשנים שלאחר מכן כבר זכה למעמד של כוכב בעולם הסטנדאפ בישראל ויצא עם מופעי בידור מושקעים שזכו להצלחה גדולה. החל משנת 2011 ציון כתב, ביים והשתתף בסדרה "החברים של נאור" ששודרה בערוץ 10 והייתה לאחת הסדרות המצליחות ביותר בערוץ.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק