מתנ"ס גבעת שמואל – לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

מתנ''ס גבעת שמואל - לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות
מתנ''ס גבעת שמואל - לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

מחפשים לראות הופעה במתנ"ס גבעת שמואל? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני ל-2024 במתנ"ס גבעת שמואל כולל אפשרות להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט.

מתנ"ס גבעת שמואל לוח הופעות הצגות 2024 והזמנת כרטיסים

להלן לוח הופעות והצגות עדכני ל-2024 במתנ"ס גבעת שמואל בחודשים הקרובים:

מתנ"ס גבעת שמואל כרטיסים

ניתן לבצע רכישת כרטיסים למתנ"ס גבעת שמואל באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

אודות מתנ"ס גבעת שמואל

מתנ"ס גבעת שמואל הוא אולם ומוסד תרבותי מוביל בעיר גבעת שמואל ומשרת את עשרות אלפי תושביה במגוון פעילויות תרבותיות שונות. המתנ"ס מציע לאורך כל השנה מגוון רחב של מופעים, הצגות ילדים, פעילויות, הופעות סטנדאפ, מופעי מחול ועוד.

המופעים במתנ"ס גבעת שמואל כוללים הופעות של אמנים מכל גווני הקשת התרבותיים כולל הופעות של מוזיקאים וזמרים ישראלים מובילים לצד אמנים בינלאומיים ממגוון אומנויות הבמה. המתנ"ס חרט על דגלו לשרת נאמנה את כל תושבי גבעת שמואל והאיזור.

קרוב ל-250 גולשי גוגל העניקו למתנ"ס גבעת שמואל את הציון 4.2 מתוך 5 והעניקו סה\כ ציונים טובים והערות חיוביות. המתנ"ס מציע גם חניון לאורחים ברחוב בן גוריון.

מתנ"ס גבעת שמואל – שעות פעילות, כתובת, ויצירת קשר

כתובתו המדוייקת של מתנ"ס גבעת שמואל היא רחוב נחום 1, גבעת שמואל, ומספר הטלפון הראשי של המקום ליצירת קשר הוא 03-5323258. שעות הפעילות של היכל התרבות בת ים הן: א'-ה' 13:00 – 08:30 19:00 – 16:00.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק