משה פרץ קיסריה 2019 – כמה יעלו הכרטיסים ואיפה תקנו?

משה פרץ קיסריה 2019 - כמה יעלו הכרטיסים ואיפה תקנו?
משה פרץ קיסריה 2019 - כמה יעלו הכרטיסים ואיפה תקנו?

משה פרץ חוזר לאמפי קיסריה להופעה גדולה וחגיגית שתתקיים בחודש ספטמבר 2019 הקרוב. מה צפוי להיות בהופעה? כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה תוכלו לקנות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

אמנם הזמר משה פרץ כבר לא יופיע השנה בפליי פסטיגל 2019, אבל הוא כן יגיע להופעה גדולה וחגיגית באמפי קיסריה בחודש ספטמבר 2019 הקרוב שתכיל את כל להיטיו הגדולים כולל אלו מהאלבום החדש. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה כשמחיר הכרטיסים מתחיל ב-159. מיד כל הפרטים.

במופע החדש של משה פרץ באמפי קיסריה, שיתקיים ב-18 בספטמבר 2019, ישתף פרץ את הקהל עם חוויותיו האישיות ויספר את המלל שלו עם השירים והמלל במילותיו שלו. זאת לא תהיה הפעם הראשונה של פרץ בקיסריה. במהלך הקריירה הארוכה שלו, כבר הספיק להופיע שם כמה וכמה פעמים. עתה, הוא חוזר לשם שוב בקיץ הקרוב.

בין השירים הרבים שיבוצעו במופע, תוכלו למצוא את "יפה בלבן", היחיד כאן שאוהב", בואי נעשה שלום", "מתי", "קרמלה", "כוס של יין", "תרקדי", "אין כמו בבית", "האישה שלי", "שתיים בלילה", "כל בוקר", "רחוק ממך", "אלף פעמים", "זיקוקים", "הראשונה", "כל המילים השמחות" "ילדה קטנה", "טיסה 5325", "לילות ארוכים" ועוד שירים רבים.

לאחרונה, הוציא פרץ את אלבומו התשיעי במספר "בואי נעשה שלום" מתוכם שוחררו להיטים כמו "יפה בלבן", "שתי טיפות אמא" או הסינגל "היחיד כאן שאוהב" שיצא לפני כשבועיים. הסינגלים האחרונים שהוציא, כבר נושקים למיליון צפיות כל אחד ביוטיוב וזוכים להשמעות רבות בתחנות הרדיו השונות.

כרטיסים להופעה של משה פרץ בקיסריה 2019 – מהם המחירים?

כאמור, ההופעה של משה פרץ באמפי קיסריה תתקיים ביום רביעי ה-18 בספטמבר 2019 בשעה 21:00 בערב. מכירת הכרטיסים נפתחה השבוע כשהמחירים נעים בין 159 ל-279 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר קופת ת"א.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק