מסי בישראל ב-2019? דיווחים על הגעת החלוץ עם ברצלונה או ארגנטינה

מסי בישראל ב-2019? דיווחים על הגעת החלוץ עם ברצלונה או ארגנטינה
מסי בישראל ב-2019? דיווחים על הגעת החלוץ עם ברצלונה או ארגנטינה

אתר Ynet מפרסם הבוקר על הגעתו של ליאו מסי לישראל בתאריך כלשהו ב-2019. כזכור, מסי היה אמור לנחות כאן יחד עם נבחרת ארגנטינה למשחק ידידות רב צופים מול נבחרת ישראל אך המשחק בסופו של דבר בוטל בעקבות לחצים רבים מצד ארגונים פרו פלסטינים וגם בגלל המעבר ממגרש סמי עופר בחיפה לאצטדיון טדי בירושלים.

על פי הידיעה, חברת "קומטק" והמנכ"ל שלה דני בנעים, דנו מול הנבחרת הארגנטינאית על פיצוי לחברה בעקבות ביטול המשחק בשנה שעברה ועל פי ההבנות שהגיעו הצדדים, חברת קומטק תקבל זיכיון על כמה ממשחקי הידידות של נבחרת ארגנטינה כשמתוכם משחק אחד שיתקיים בישראל (ואולי אף משחק גומלין נוסף בארגנטינה).

צפו בכמה מרגעיו הגדולים של מסי עם נבחרת ארגנטינה

בנוסף חברת קומטק עובדת במקביל על ניסיון להביא לישראל את מסי יחד קבוצת ברצלונה שגם בה כידוע משחק הכוכב הארגנטינאי ועל פי הידיעה, המשא ומתן נמצא בשלב מאוד מתקדם כאשר מדובר על תאריך קרוב לתחילת העונה הבאה.

שתי הידיעות עדיין לא קיבלו שום אישור רשמי וכרגע מדובר בדיווחים לא רשמיים בלבד. על פי הכתבה, הסיכוי להגעתו של מסי לישראל ב-2019 עם קבוצת ברצלונה, גבוה יותר מהסיכוי שיגיע עם נבחרתו הלאומית. אך ניאלץ כולנו להיאזר בסבלנות ולהמתין ולראות האם הדבר אכן יקרום עור וגידים.

אנו נמשיך לעדכן בכל ידיעה חדשה בנושא בדף הפייסבוק שלנו ובמידה והאירוע אכן ייצא לפועל, נעדכן גם בכל הפרטים הקשורים למכירת הכרטיסים למסי בישראל. המשיכו לעקוב אחרינו ואל תשכחו גם לתת לייק.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק