ממלכת השלג הגן הבוטני ירושלים 2021 – כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

ממלכת השלג בגן הבוטני ירושלים 2021 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!
ממלכת השלג בגן הבוטני ירושלים 2021 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

הגן הבוטני בירושלים מציג את האירוע של קיץ 2021 – ממלכת השלג" שיציג לילדים ולכל המשפחה מתחמי פעילות קרירים ומצננים. כמה עולים כרטיסים? ואיך משיגים הנחות? הנה כל הפרטים.

כמדי קיץ, הגן הבוטני בירושלים פותח את שעריו לקהל הרחב ולמשפחות עם ילדים באירוע החדש שלו לקיץ 2021 – "ממלכת השלג". מדובר באירוע קריר וצונן שאמור לקרר במעט את הקיץ החם שפוקד אותנו השנה ויתקיים במשך כל חודש אוגוסט 2021 במהלך שעות אחה"צ והערב.

ממלכת השלג בגן הבוטני יציג השנה מתחמים שונים בהם יוכלו הילדים לפגוש בדמויות ידועות מעולם השלג כגון ביגפוט, אולאף איש השלג ואחרים שיפוזרו לאורך הגן בליווי תפאורה מותאמת ומושקעת במיוחד.

המתחמים השונים שיתפרסו לאורך כל הגן הבוטני ירושלים, יציגו מגוון פעילויות לכל המשפחה כגון חציבת יהלומים מתוך גושי קרח ענקיים, הרכבת פאזל מיוחד על השלג, לדוג דגים בקרח עם בת הים הקטנה או להתנסות במבוך הלבן מעידן הקרח.

ממלכת השלג בגן הבוטני כרטיסים

מכירת הכרטיסים לממלכת השלג בגן הבוטני כבר נפתחה ומתקיימת באתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 70 ש"ח במכירה מוקדמת. ילד מגיל שנתיים יחוייב בכרטיס. יש לקרוא באתר את ההנחיות הקשורות בתו הירוק של משרד הבריאות.

הנחות, מבצעים ו-1+1

בדומה לאירועי קיץ רבים, גם ממלכת השלג בגן הבוטני ירושלים מציג הנחות ומבצעים שונים. כך למשל, לקוחות ישראכרט יוכלו לרכוש כרטיסים במבצע 1+1 וכך גם לקוחות כרטיס האשראי אמריקן אקספרס.

שעות פעילות

שעות פעילות האירוע בימים ראשון עד חמישי ומוצ"ש מהשעה 17:00 עד 21:30

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק