מירי מסיקה תופיע עם קרן פלס בהיכל התרבות ת"א במרץ 2020

מירי מסיקה עם קרן פלס היכל התרבות תל אביב מרץ 2020
מירי מסיקה תופיע עם קרן פלס בהיכל התרבות ת"א במרץ 2020

לרגל יום האישה 2020, הזמרת מירי מסיקה תגיע להופעה חגיגית בהיכל התרבות תל אביב ב-19 במרץ 2020 במסגרתה תתארח חברתה הטובה – הזמרת קרן פלס. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה. מחיר הכרטיסים: החל מ-134 ש"ח.

בהופעה שתוקדש ליום האישה, צפויה מסיקה לבצע את מיטב להיטיה הגדולים בעיבודים חדשים עם תארוה וסאונד מתואמים. בין הלהיטים שתבצע: מלך, באה אליכם, לשם, זהרה, כמה כמה, אף אחת, עכשיו אתה חוזר בחזרה, ממי, כרם תימן, מפחד עליך ועוד.

בהופעה כאמור, תתארח גם קרן פלס, שלה היסטוריה ארוכה ורבת שנים עם מירי מסיקה, עוד מימי תקופת הלימודים שלה בבית הספר למוזיקה רימון שם למדו יחד. חלק גדול משיריה של מסיקה נכתבו ע"י פלס והשתיים כבר הופיעו יחד פעמים רבות בעבר. רק בשבוע שעבר, התארחה מסיקה בהופעה של קרן פלס במועדון האנגר 11 בתל אביב.

https://www.youtube.com/watch?v=5gs_p9b2wnk

מירי מסיקה וקרן פלס בהיכל התרבות ת"א 2020 – כרטיסים ומחירים

המופע יתקיים ביום חמישי ה-19 במרץ 2020 בשעה 21:00 בערב. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-134 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ויגיעו עד ל-234 ש"ח לכרטיסים היקרים ביותר. את הכרטיסים ניתן להזמין באמצעות אתר זאפה בעמוד הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק