מיסה קריאולה בישראל 2024 - כרטיסים ולוח הופעות

היצירה הידועה והפופולרית מיסה קריאולה תבוצע בישראל במסגרת פסטיבל לטינו אמריקה 2024 ב-9 במרץ 2024 במוזיאון ת"א לאומנות. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת על מיסה קריאולה בישראל ב-2024!

מיסה קריאולה בישראל - לוח הופעות

מיסה קריאולה בישראל 2024 - כרטיסים ולוח הופעות
מיסה קריאולה בישראל 2024 - כרטיסים ולוח הופעות. צילום: אלי גל

מיסה קריאולה בישראל כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לקונצרט של מיסה קריאולה בישראל מתבצעת באמצעות משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא.

אודות המופע

האנסמבל לפולקלור לטינו-אמריקאי בניצוחו של המאסטרו ישי שטקלר יביא לבמה ביצוע של היצירה הנהדרת והסופר פופולרית מיסה קריאולה של המלחין הארגנטינאי הידוע אריאל רמירז, לצד שירים פולקלוריים – עממיים ומחולות לטינו – אמריקאים מעובדים לאנסמבל בכלים מקוריים ומקהלה.

ההופעה של מיסה קריאולה בישראל תתקיים במסגרת פסטיבל לטינו אמריקה 2024 שמתקיים בתל אביב במהלך חודש מרץ הקרוב ויציג עוד מגוון מופעים מעניינים ומסקרנים. מקהלת קולגיום תל אביב לצד נגנים נוספים ייקחו חלק בביצוע המיסה במוזיאון תל אביב לאומנות.

למרות שמה שיכול להטעות, מיסה קריאולה היא יצירה חדשה יחסית שנכתבה בשנות ה-60 של המאה ה-20 ע"י המלחין הדרום אמריקאי אריאל רמירז. המיסה בנויה כמיסה מסורתית אך משלבת אלמנטים של מוזיקה דרום אמריקאית מסורתית.

מאז כתיבתה, זכתה מיסה קריאולה להצלחה עצומה ברחבי העולם והיא מבוצעת באופן תדיר פעמים רבות במדינות רבות ברחבי הגלובוס. ההקלטה המקורית של היצירה נמכרה ברחבי העולם בעשרות מיליוני עותקים.

מיסה קריאולה נכתבה למקהלה ומבוצעת על ידי מקהלה, טנור וכלים אותנטיים דרום-אמריקאיים. היא משלבת מקצבים עממיים עם אלמנטים של ליטורגיקה עתיקה ושואבת את עוצמתה מההיצמדות למקורות המוסיקליים בשפה הספרדית בשילוב הפולחנים שהשתמרו ברחבי ארגנטינה.

אורך המופע

כשעה ורבע

משתתפים

משתתפים

ישי שטקלר: ניצוח
מקהלת קולגיום תל אביב (30 זמרים)
קלאודיו כהן טריקה: בומבו, כלי הקשה, חלילים, אקורדיון שירה
מרסלו זובר: חליל, חלילי פאן, קנה כלי הקשה שירה
נתן פורמנסקי: צ'ארנגו, רקינטו, שירה
אריאל מש: גיטרה

אודות האתר

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

עוד מופעים מומלצים שכנראה יעניינו אותך: