הברווזון המכוער עם מיכל ינאי בחנוכה 2018 – כרטיסים ולוח הופעות

הברווזון המכוער עם מיכל ינאי בחנוכה 2018 - לוח הופעות וכרטיסים

מיכל ינאי מצטרפת למופעי חנוכה 2018 עם ההצגה הברווזון המכוער. איפה תגיע ההצגה? מי עוד ישתתף בה? כמה יעלו הכרטיסים ואיפה קונים? ומה עם הנחות וכרטיסים מוזלים? כל זה ועוד, בכתבה שלפניכם.

רק בשבוע שעבר פרסמנו כאן על המופע של יובל המבולבל קסם של משחק, והבוקר אנו מתבשרים על ההצגה הברווזון המכוער בכיכובה של מיכל ינאי שתצטרף אל מופעי חנוכה 2018 הגדולים, ותציג הופעות רבות ברחבי הארץ. בכתבה הבאה נציג לכם את לוח ההופעות המעודכן של ההצגה ואת המידע על רכישת כרטיסים.

ההצגה החדשה של ינאי תבוסס על סיפור הילדים הקלאסי של הנס כריסטיאן אנדרסן הדני על פי עיבוד ובימוי של בר קדמי עם מוסיקה של רוני וויס. יחד עם מיכל ינאי, ישתתפו בהצגה גם השחקנים חנן שוורצברג, אייר שטיימן, הילה הויזמן, דותן עמרני ומירית פרג'ון. אורך ההצגה יהיה כשעה ו-10 דקות והיא מומלצת בעיקר עבור ילדים בגילאי 2 עד 8.

עלילת ההצגה תספר על הברווזון המכוער שנולד שונה משאר האחים שלו ומרגיש חוסר שייכות ולכן מחליט לצאת למסע הרפתקאות כדי למצוא מקום אחר שבו הוא יוכל להרגיש שייך. בתום המסע, הוא מצליח להבין שהשייכות והיופי הם פנימיים ובכל אחד נמצא יופי פנימי משל עצמו.

כרטיסים לברווזון המכוער עם מיכל ינאי בחנוכה 2018

כפי שמיד תוכלו לראות בלוח ההופעות, מחיר הכרטיסים לברווזון המכוער הוא אחיד לכל ההופעות ועומד על 75 ש"ח לכרטיס. את הכרטיסים לכל ההצגות ניתן להזמין באמצעות האתר הבא או באמצעות הקישורים המופיעים בטבלה שמתחת.

הברווזון המכוער עם מיכל ינאי חנוכה 2018 – לוח הופעות

ההצגה תגיע בין התאריכים 1 עד ה-23 בדצמבר לערים רבות ברחבי הארץ כגון חיפה, רמת השרון, כרמיאל, אשקלון, גן שמואל, אשדוד, פתח תקווה, ראשון לציון, באר שבע וחולון.

להלן לוח ההופעות המלא של ההצגה:

הצגה תאריך מיקום מחיר כרטיסים
הברווזון המכוער 1 בדצמבר 2018 רמת השרון 75 ש"ח רכישת כרטיסים
הברווזון המכוער 5 בדצמבר 2018 חולון 75 ש"ח רכישת כרטיסים
הברווזון המכוער 6 בדצמבר 2018 כרמיאל 75 ש"ח רכישת כרטיסים
הברווזון המכוער 7 בדצמבר 2018 אשקלון 75 ש"ח רכישת כרטיסים
הברווזון המכוער 8 בדצמבר 2018 קיבוץ גן שמואל 75 ש"ח רכישת כרטיסים
הברווזון המכוער 11 בדצמבר 2018 אשדוד 75 ש"ח רכישת כרטיסים
הברווזון המכוער 16 בדצמבר 2018 פתח תקווה 75 ש"ח רכישת כרטיסים
הברווזון המכוער 18 בדצמבר 2018 חיפה 75 ש"ח רכישת כרטיסים
הברווזון המכוער 22 בדצמבר 2018 באר שבע 75 ש"ח רכישת כרטיסים
הברווזון המכוער 23 בדצמבר 2018 ראשון לציון 75 ש"ח רכישת כרטיסים

הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה הברווזון המכוער עם מיכל ינאי

נכון לעכשיו לא מצאנו הנחות או מבצעי 1+1 להצגה הברווזון המכוער בחנוכה 2018 אך במידה ונמצא, נעדכן כאן בכתבה זו.

ינאי היא שחקנית קבועה של מופעי החנוכה בשנים האחרונות וכבר הופיעה במגוון הצגות שונות כגון הפסטיגל, "חוגגים חנוכה" ועוד. ינאי הייתה אחת מכוכבות הילדים המצליחות ביותר בשנות ה-90 בשיאו של ערוץ הילדים וכונתה "מלכת הילדים" היא שיחקה והשתתפה בעשרות תוכניות טלוויזיה והצגות ילדים שונות וממשיכה להופיע גם היום.

ההצגה הברווזון המכוער בכיכובה, מצטרפת לשורה ארוכה של מופעי חנוכה גדולים לחנוכה 2018 כמו הפסטיגל, עמי ותמי עם מיכל הקטנה, הקוסם מארץ עוץ עם רינת גבאי, שובם של המכבים עם עוז זהבי, מלכת השלג של הקרקס על הקרח מוסקבה, מפצח האגוזים מאת הבלט הישראלי, ספר הג'ונגל עם שי ורועי, עומר אדם חנוכה, וגם קסם של משחק עם יובל המבולבל. בעתיד הקרוב צפויים להתפרסם אף מופעים נוספים ואנו כמובן נעדכן אותם כאן באתר "קצת תרבות".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

3 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
דניאלה
5 years ago

נראה לי זאת ההצגה הטובה ביותר לחנוכה

אמא
5 years ago

אחת ההצגות הגרועות שיצא לי להיות.
שפה גסה ובוטה
אין השקעה בתלבושות ובתפאורה.
הייתי צריכה להסביר לילדה מדוע הברווזון
לא נראה בכלל כמו ברווז ולבוש כמו ילד רגיל.
בקיצור, לא מומלץ!!!
בזבוז כסף

לילך
5 years ago

הצגה גרועה. ברווזון שלא נראה כמו ברווז, שירים נוראיים ללא קשר לעלילה (שירי תודה ל״בורא עולם״ ושירי חג המולד…), שפה נמוכה מאוד (מבלבלים שם בין חיות – פעם זה אווזים ופעם ברווזים – זה לא אותה חיה…! ולא, ברווז לא ממליט, וזה אפילו לא בדיחה כשקהל היעד בגיל 3…).

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק