מייק שינודה מהלינקין פארק מגיע לישראל במרץ 2019 – כל הפרטים!

מייק שינודה מהלינקין פארק מגיע לישראל במרץ 2019 - כל הפרטים!
מייק שינודה מהלינקין פארק מגיע לישראל במרץ 2019 - כל הפרטים!

מייק שינודה (Mike Shinoda), סולן ומייסד להקת לינקין פארק (Linkin Park) מגיע לישראל להופעה חגיגית במועדון האנגר 11 בתל אביב ב-26 במרץ 2019. מכירת הכרטיסים, העומדים על 300 ש"ח, בעיצומה. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

כתשע שנים לאחר שהופיע בישראל בהופעת ענק מוצלחת במיוחד עם להקת לינקין פארק הידועה, סולן הלהקה ומייסדה מייק שינודה, יגיע שוב להופעה בישראל, הפעם זה יקרה במועדון האנגר 11 בתל אביב ב-26 במרץ 2019.

שינודה יגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי חדש שייקרא "Post Traumatic Tour" שיתקיים ברחבי אירופה וייחתם בתל אביב בסוף חודש מרץ. הסיבוב מגיע לאחר הוצאת האלבום החדש שלו באותו השם.

שם אלבומו האחרון של שינודה (Post Traumatic), מעיד על התקרית הקשה שעבר יחד עם חברי להקתו שאיבדו לפני כשנה וחצי את חברם ללהקה צ'סטר בנינגטון, ששם קץ לחייו והותיר אותם ואת כל עולם המוסיקה בהלם מוחלט. וכך, האלבום החדש מציג קו עוצמתי ורגיש במיוחד.

ידיעה מעניינת נוספת בהופעה של מייק שינודה בישראל, היא הצטרפותו להופעה של המתופף הישראלי דן מאיו שעובד עם להקת טטרן, אסתר רדא ואחרים, ונחשב לאחד המתופפים המדוברים ביותר בעולם בתקופה האחרונה.

מייק שינודה בישראל 2019 – כרטיסים

ההופעה של מייק שינודה בישראל תתקיים במועדון האנגר 11 בת"א בשעה 19:30. מכירת הכרטיסים נפתחה וניתן לרכוש כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא.

תל אביב-יפו האנגר 11 200 כרטיסים
300 ₪
רכישת כרטיסיםלא מסומנים

מייק שינודה כבר הופיע כאן בישראל עם להקתו לינקין פארק בהופעת ענק בפארק הירקון שזכתה כאן להצלחה ענקית אל מול כ-20,000 מעריצים ישראלים נלהבים. את לינקין פארק הוא הקים בשנת 1996 יחד עם חבריו לבית הספר בראד דלסון ורוב בורדון. הלהקה הוציאה שבעה אלבומי אולפן ומחזיקה בכמות מעריצים עצומה מרחבי העולם.

סגנון הלהקה מתאפיין במוטיבים של מטאל משולב עם פופ והיפ הופ. אלבומיה והופעותיה של הלהקה, זכו ועדיין זוכים להצלחה עצומה ושברו הרבה מאוד שיאים במהלך הדרך. ללהקה אף שני פרסי גראמי. מותו של סולנה הראשי של הלהקה צ'סטר בנינגטון, הכה את הלהקה ואת מעריציה בתדהמה שהייתה אף כפולה ומכופלת לאחר התאבדותו של חברו כריס קורנל.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק