מיינקראפט נגד פורטנייט חנוכה 2021 – כל הפרטים על המופע החדש!

מיינקראפט נגד פורטנייט חנוכה 2021 - כל הפרטים על המופע החדש!
מיינקראפט נגד פורטנייט חנוכה 2021 - כל הפרטים על המופע החדש!

כל הפרטים על המופע החדש לגיימרים הישראלים "מיינקראפט נגד פורטנייט" שיתקיים בחנוכה 2021 בהיכל טוטו בחולון. כמה יעלו כרטיסים? ואיך תמצאו הנחות שוות? בכתבה הבאה.

גם קהילת הגיימרים בישראל תזכה למופע מיוחד לחנוכה 2021 הקרוב. מדובר במופע "מיינקראפט נגד פורטנייט" שיתקיים ב-1 בדצמבר 2021 בהיכל טוטו בחולון ויוקדש כולו לשני המשחקים הפופולריים ביותר בישראל.

המופע "מיינקראפט נגד פורטנייט" יביא על במה אחת 2 נבחרות של גיימרים ויוטיוברים ידועים שיילחמו לייב אחד נגד השני ונגד משתתפים מהקהל. בסיום המופע, יוכתרו המנצחים והאלופים ויוגרלו בין המשתתפים פרסים והפתעות נוספות.

רשימת המשתתפים במופע כוללת את סטינגר ישראל, 2BOF, ,TeamBlast מר שיבולת, Topstrix RAGE ,GAMING בנברת המיינקראפט ואת בר אובלס – זיגי, Deduction, TheCohen, Shiri Banuz, FlashGG, בנבחרת הפורטנייט.

כרטיסים והנחות למופע מיינקראפט נגד פורטנייט

מכירת הכרטיסים למופע החלה ומתבצעת באמצעות אתר הכרטיסים "קופת ת"א". מחיר הכרטיסים יעמוד על 119 ש"ח. ומה לגבי הנחות? ובכן, ניתן לרכוש כרטיסים בהנחה אם אתם לקוחות פועלים וונדר, גודיז, מקס, אמריקן אקספרס, קאל, דיינרס, אלעל או מפעל הפיס. פרטים נוספים באתר קופת ת"א.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק