סינטרה וחברים בישראל 2018 – כמה יעלו הכרטיסים?

מחזמר על פרנק סינטרה בדרך לישראל – כמה יעלו הכרטיסים?
מחזמר על פרנק סינטרה בדרך לישראל – כמה יעלו הכרטיסים?

מחזות זמר רבים ומפורסמים כבר הגיעו לישראל בשנים האחרונות והפעם זהו תורו של המחזמר "סינטרה וחברים" שיגיע לכאן היישר מהווסטאנד שבלונדון ל-2 הופעות בלבד בחיפה ובתל אביב בחודש אוקטובר 2018. מה צפוי במחזמר? כמה עולים כרטיסים? ואיפה תוכלו לקנות? בכתבה הבאה.

מחזמר סינטרה וחברים בישראל

בשורה משמחת לחובבי הזמר האגדי פרנק סינטרה בישראל: המופע הבינלאומי והמושקע "סינטרה וחברים" (Sinatra&Friends), שהופק לכבוד 100 שנה להולדתו של הזמר הידוע, יגיע לישראל בקרוב היישר מבימות הווסט אנד בלונדון ויציג כאן 2 הופעות בלבד בהיכל התרבות בתל אביב ובמרכז הקונגרסים בחיפה באוקטובר 2018.

מדובר במופע מושקע במיוחד שמציג את מיטב להיטיו הגדולים של פרנק סינטרה לאורך הקריירה הארוכה שלו לצד שירים של חבריו המוזיקליים דין מרטין וסמי דייויס ג'וניור שזכו לכינוי "חבורת העכברושים" (The Rate Pack). המופע כבר הספיק לרוץ גם על הבמה וגם על המסך וזכה לשבחים רבים ולביקורות מעולות גם כשעלה למחזמר מושקע בווסטאנד בלונדון.

במופע מככבים סטפאן טריפיט בתפקיד סינטרה, ג'ורג' דניאל לונג בתפקיד סמי דייויס ג'וניור ומארק אדאמס שיגלם את דין מרטין. השלושה ילוו ע"י תזמורת איכותית שתגיע יחד עם ההפקה לישראל. בין השירים הרבים שיבוצעו במופע, ניתן לציין את ""Fly me to the moon", Medley", "A lot of livin' to do", "my way", "New-York- New-York", "I've got you. המבקרים בעולם במגזינים ובאתרים כמו Atlantic City Press, ה-BBC או ה-Daily Mail, הרעיפו שבחים רבים על המחזמר ועל השחקנים וכך גם הקהל הרב שכבר הספיק לצפות במחזמר בלונדון.

המחזמר סינטרה וחברים כרטיסים

המחזמר סינטרה וחברים יציג בישראל 2 הופעות בלבד. המופע הראשון יתקיים במרכז הקונגרסים בחיפה ב-22 באוקטובר והמופע השני יתקיים בהיכל התרבות בת"א ב-23 באוקטובר. מחיר הכרטיסים נע בין 205 ל-400 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים למופעים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

המחזמר סינטרה וחברים לוח הופעות

להלן לוח ההופעות של המחזמר "סינטרה וחברים" בישראל:

תאריך מיקום מחיר כרטיסים
סינטרה וחברים בישראל 22 באוקטובר 2018 מרכז הקונגרסים חיפה 221-431 ש"ח רכישת כרטיסים
סינטרה וחברים בישראל 23 באוקטובר 2018 היכל התרבות ת"א 205-400 ש"ח רכישת כרטיסים

פרנק סינטרה הוא אחד הזמרים המצליחים ביותר בהיסטוריה של המוסיקה והחזיק בקריירה ארוכה ומפוארת הכוללת גם עליות ומורדות רבות. סינטרה פעל החל משנות ה-40 המוקדמות בתקופת הסווינג וזכה במהירות בהצלחה פנומנלית. הוא נחשב לאחד מ"אלילי הנוער" הראשונים בהיסטוריה. לאחר תקופה פחות מוצלחת שלו בתחילת שנות ה-50, חזר בקאמבק מוצלח במיוחד עם אלבומי מופת שהביאו לעולם כמות גדולה של קלאסיקות המושמעות ורלוונטיות עד היום.

חייו הפרטיים היו מעניינים לא פחות כשרבות דובר על קשריו לכאורה עם המאפייה ועם ג'ורג' קנדי והוא אף "זכה" למעקב מה-FBI וממנהלו ג'ון אדגר הובר לאורך שנים רבות בטענה כי הוא משתייך לארגון קומוניסטי. סינטרה הלך לעולמו בשיבה טובה בשנת 1998 כשהוא בן 82 והשאיר אחריו מורשת ארוכה כשהוא נחשב לאחד מהאמנים האמריקאיים הגדולים והחשובים ביותר.

מחזמר על פרנק סינטרה מגיע לישראל

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הופעות חו"ל באתר "קצת תרבות" ובו תמצאו את כל מופעי החו"ל הגדולים שמגיעים לישראל בקרוב כמו הופעות של תומאס אנדרס, פיטר בנס, המחזמר שיקגו, ברוס דיקינסון, מחווה לפינק פלויד ועוד מופעים רבים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
יוסף
5 years ago

נשמע מופע מעולה. פרנק סינטרה הוא אחד הגדולים

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק