מותו של סוכן הקאמרי – כרטיסים להצגה ב-99 ש"ח בלבד!

מותו של סוכן הקאמרי - כרטיסים להצגה ב-99 ש"ח בלבד!
מותו של סוכן הקאמרי - כרטיסים להצגה ב-99 ש"ח בלבד!

תיאטרון הקאמרי מעלה גרסה חדשה למחזה של ארתור מילר "מותו של סוכן" עם נדב נייטס, רמי ברוך, ליאורה ריבלין ושחקנים ושחקניות נוספים. מתי תוכלו לראות? כמה עולים כרטיסים? ואיפה תוכלו לרכוש כרטיסים ב-99 ש"ח בלבד?

המחזה הידוע של ארתור מילר "מותו של סוכן" זוכה לגרסה חדשה ומרעננת בהפקה חדשה של הקאמרי בבימויו של יאיר שרמן ובהשתתפות כמה מהכוכבים הגדולים בתיאטרון הישראלי. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה החדשה כולל פרטים על הנחות וכרטיסים מוזלים ב-99 ש"ח בלבד.

ההצגה מותו של סוכן הקאמרי – לוח הצגות 2023

להלן לוח ההצגות העדכני של הההצגה מותו של סוכן בקאמרי לחודשים הקרובים:

מותו של סוכן הקאמרי – איך תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה ב-99 ש"ח בלבד?

מכירת הכרטיסים להצגה מותו של סוכן כבר נפתחה ובאתר "בראבו" בעמוד הבא, מציעים כרטיסים מוזלים בהנחה ב-99 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

שחקנים ומשתתפים

בהצגה ישתתפו כמה מהכוכבים הגדולים והמובילים בתיאטרון הישראלי עם השחקנים והשחקניות רמי ברוך, לאורה ריבלין/הלנה ירלובה, נדב נייטס, דור הררי, ערן מור, אנסטסיה פיין, עלא דקא, יצחק חזקיה ושמואל וילוז'ני.

את ההצגה ביים יאיר שרמן לתרגמו של דוריפרנס ועל המוזיקה אחראית אפרת בן צור.

אודות ההצגה

המחזה "מותו של סוכן" הוא אחד המחזות הידועים של המחזאי המצליח ארתור מילר ונחשב גם לאחד המצליחים ביותר כשהוא זכה בפרסים רבים כולל פרס פוליצר ופרס טוני. המחזה נכתב לפני כ-70 שנה כסוג של טרגדיה מודרנית והוא רלוונטי גם היום.

ההצגה מספרת על וילי לומן, סוכן מכירות ותיק בגיל העמידה, המפוטר מעבודתו, ועל שני בניו, העתיד המזהיר שהאמין לילדיו, שהיו מאז ומתמיד מקור גאוותו, מתגלים ככישלון. אשתו האוהבת מנסה לחלץ אותו מהייאוש, אך הוא רק הולך ומאבד אחיזה במציאות, עד לסוף הבלתי נמנע.

מותו של סוכן ביקורת

בהמשך נציג כאן אוסף של ביקורות על ההצגה מותו של סוכן מאת המבקרים המובילים בתקשורת הישראלית.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק