רביעיית מוצרט גרופ בישראל 2022 – כמה יעלו הכרטיסים?

רביעיית מוצרט גרופ בישראל 2022 - כמה יעלו הכרטיסים?
רביעיית מוצרט גרופ בישראל 2022 - כמה יעלו הכרטיסים? צילום: בימות גלובל.

כל הפרטים על ההופעה של מוצרט גרופ בישראל בחודש מאי 2022 – כמה יעלו כרטיסים והיכן תוכלו לקנות? אתר "קצת תרבות" מביא לכם את כל הפרטים.

רביעיית המיתרים הפופולרית והבינלאומית "מוצרט גרופ" תגיע להופעה בישראל בחודש מאי 2022. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה המדוברת עם כל המידע על מכירת הכרטיסים, מחירים ולוח מופעים עדכני.

מוצרט גרופ בישראל – כרטיסים ומחירים

ההופעה של מוצרט גרופ בישראל תתקיים ביום חמישי ה-19 במאי 2022 באולם שרובר בתיאטרון ירושלים. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים נע בין 175 ל-285 ש"ח.

להלן לוח המופעים העדכני של המופע:

אודות המופע

רביעיית מוצרט גרופ היא רביעייה מקצועית ובינלאומית של נגנים וירטואוזיים בתחומם המציגה מופע ייחודי וחדשני באווירה קלילה והומוריסטית שלוקחת את הקהל למחוזות אחרים לגמרי מרביעיות מיתרים קלאסיות. במופע, חברי הרביעייה הופכים את כלי המיתר המסורתיים שלהם לתופים ולגיטרות ומציגים שילוב בין עולמו הקלאסי של מוצרט לבין יצירות ידועות מעולם המוסיקה המיינסטרימי עם קטעים של אלטון ג'ון, הביטלס ועוד.

המופע רץ בכל העולם וזוכה להצלחה רבה הן בקרב הקהל הרב המגיע להופעות והן בקרב מבקרי מוזיקה נחשבים שהעניקו לו ביקורות מעולות.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק