סופרסטאר פסח 2020 בהיכל מנורה ת"א – כרטיסים וכל הפרטים!

סופרסטאר פסח כרטיסים
סופרסטאר פסח 2020 בהיכל מנורה ת"א - כרטיסים וכל הפרטים!

רשמו לפניכם: נועה קירל, מרגי, סטפן, אגם בוחבוט, סטטיק ובן אל וגל אדם. כל אלו יופיעו יחד במופע גדול ומושקע לכבוד פסח 2020 שייקרא "סופרסטאר" (Superstar) ויתקיים בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. כמה יעלו כרטיסים? מתי נפתחת המכירה? וכל מה שרציתם לדעת, בכתבה הבאה.

כפי שפרסמנו כאן לפני כמה שבועות, מופע פסח גדול יצטרף לשורת אירועי פסח 2020 וייקרא "סופרסטאר" (Superstar). המופע, שיתקיים בחודש אפריל 2020 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, יאגד על במה אחת את נועה קירל, יהונתן מרגי, סטטיק ובן אל תבורי, סטפן לגר, אגם בוחבוט וגל אדם (אח של…). בהמשך העמוד, תוכלו למצוא את כל הפרטים על מכירת הכרטיסים כולל מידע על מחירים, הנחות, לוח הופעות ועוד.

בדומה למופעי חנוכה הגדולים, גם סופרסטאר יציג את כל הכוכבים החמים ביותר כיום במופע אחד בו הם יבצעו ממיטב הלהיטים הגדולים שלהם בעיבודים ייחודיים למופע, עם פירוטכניקה מושקעת שתציג אפקטים מיוחדים, מסכי וידאו, משחקי תאורה, תלבושות גרנדיוזיות וכד'. בימת האירוע תהיה במה טכנולוגית מיוחדת ובכלל, נראה כי במופע הנ"ל הושקע הרבה מאוד כסף ומשאבים.

את הכוכבים שישתתפו במופע, ילוו גם עשרות רקדנים ומשתתפים כשעל כל ההפנינג הזה, ינצח הבימאי משה קפטן המנוסה מתאטרון הבימה. על הניהול המוזיקלי הופקד טל פורר.

סופרסטאר המופע פסח 2020 – מהם מחירי הכרטיסים? והיכן מזמינים?

האירוע סופרסטאר יציג 2 מופעים בלבד שיתקיימו ב-10 וב-12 באפריל 2020. מכירת הכרטיסים תיפתח היום באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א" כאן. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-99 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ביציע, ימשיכו ל-159 ש"ח לכרטיסים באולם ויגיעו עד ל-219 ש"ח לכרטיסי VIP.

הנחות ומבצעים

לקוחות חברת ישראכרט יוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה של 70 ש"ח בתוספת נקודות. אנו נמשיך לעקוב ולהתעדכן בכל מידע חדש בנוגע להנחות או כרטיסים מוזלים למופע סופרסטאר בפסח הקרוב. מומלץ לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

ובינתיים, סטטיק ובן אל מטפחים את הקריירה הבינלאומית בקליפ חדש עם פיטבול:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק