מופע מחווה לתרצה אתר במרץ 2019 – כרטיסים ולוח הופעות

מופע מחווה לתרצה אתר במרץ 2019 - כרטיסים ולוח הופעות
מופע מחווה לתרצה אתר במרץ 2019 - כרטיסים ולוח הופעות

זמרים ושחקנים רבים ייקחו חלק במופע מחווה מיוחד שיוקדש למשוררת והפזמונאית תרצה אתר שיתקיים בתיאטרון הקאמרי בשני מופעים ב-8 במרץ 2019. מחירי הכרטיסים להופעה עומדים על 300 ש"ח בקופות התיאטרון אך ניתן להשיג כרטיסים בכמות מוגבלת ב-75 ש"ח בלבד. פרטים נוספים, בהמשך העמוד.

במופע לזכרה של תרצה אתר שמופק ע"י המפיק אבי גז, ישתתפו הזמרים והזמרות: מירי אלוני, שי גבסו, אלי גורנשטיין, שולה חן, חדוה עמרני, רוחמה רז, רוני גורנשטיין, אולה שור סלקטר, אסנת זיביל, עדי כהן, אורית פלג ונתן סלור. את האירוע ינחה השחקן דביר בנדק.

תרצה אתר היא אחת המשוררות הגדולות והמשפיעות ביותר בתרבות ובהיסטוריה הישראלית ושיריה הרבים הצליחו להשפיע וליגוע ברבים. רבים משיריה של אתר, בתו של המשורר הלאומי נתן אלתרמן, זכו לביצועים מצליחים ומפורסמים במיוחד כמו "אני חולם על נעמי" שבוצע ע"י חדווה ודוד, או "אהבתיה" שבוצע ע"י שלמה ארצי ועוד שירים רבים.

אתר כתבה גם סיפורי ילדים רבים שחלקם זכו גם כן להצלחה רבה. אחד מהם "האריה שאהב תות" שבימים אלו זוכה לעיבוד חדש ומושקע ברחבי הארץ בהשתתפותה של מיקי כוכבת הילדים.

מופע המחווה לתרצה אתר, שיתקיים בחודש הבא, מגיע בעקבות ספר חדש שיצא לאחרונה – "תרצה אתר כל השירים", בהוצאת הקיבוץ המאוחד. המשתתפים הרבים במופע יבצעו את שיריה הרבים של תרצה אתר כולל שירים גנוזים שראו אור רק לאחרונה.

בין השירים שיבוצעו במופע המחווה: אהבתיה, בלדה לאישה, הלילה הוא שירים, בלדה על נערי שגדל, תפילת יום הולדת, שיר לערב חג, גשם הקשב לנשים, אני חולם על נעמי, ערב קיץ ויונים או אחד חולמני.

הלהקה שתלווה את האירוע תהיה מורכבת מהנגנים ורד פיקר בפסנתר, עיבודים וניהול מוזיקלי, גיל גולדין בקונטרבס, מושיקו בילר בתופים, שמוליק שמיר בגיטרה ויוני דרור בכלי נשיפה.

כרטיסים למופע המחווה של תרצה אתר בקאמרי – מרץ 2019

המופע יתקיים פעמיים באולם הקאמרי 1 בתיאטרון הקאמרי ב-8 במרץ 2019 בשעה 11:00 וב-13:30. מחירי הכרטיסים בקופות התיאטרון עומדים על 300 ש"ח אך אפשר למצוא כרטיסים מוזלים בין 75 ל-105 ש"ח בלבד באמצעות העמוד הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק