מופע האימים של רוקי בישראל 2022- מתי? איפה? וכמה עולים כרטיסים?

מופע האימים של רוקי בישראל 2022- מתי? איפה? וכמה עולים כרטיסים?
מופע האימים של רוקי בישראל 2022- מתי? איפה? וכמה עולים כרטיסים?

כל הפרטים על המחזמר מופע האימים של רוקי שיגיע לישראל בחודש אוגוסט 2022 לסדרת מופעים מוגבלת בהיכל התרבות תל אביב. כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? וכל הפרטים, בכתבה הבאה.

המחזמר הידוע והמצליח "מופע האימים של רוקי" (The Rocky Horror Show) מגיע לישראל בהפקתו המקורית מהווסט אנד בלונדון לשלושה מופעים בחודש אוגוסט 2022 בהיכל התרבות בתל אביב. בעמוד זה נציג לכם את כל המידע על המופעים כולל מידע על רכישת כרטיסים.

המופעים של המחזמר מופע האימים של רוקי בישראל יגיעו לכאן בהפקה המקורית במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי של התיאטרון המקורי תיאטרון אמבסדור (Ambassadors Theatre) שיציג מופעים במדינות רבות ברחבי העולם כולל ישראל.

כרטיסים למופע האימים של רוקי בישראל

כאמור, המחזמר ירוץ בהיכל התרבות בתל אביב ב-22,23 ו-24 באוגוסט 2022. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א". מחיר הכרטיסים נע בין 199 ל-499 ש"ח.

הנחות ומבצעים

ישנם מבצעים והנחות ללקוחות כרטיסי האשראי ישראכרט, אמריקן אקספרס, מקס וגודיז וגם ללקוחות הנוסע המתמיד של אלעל. פרטים נוספים תמצאו באתר "קופת ת"א".

אודות המחזמר מופע האימים של רוקי

עבור מי שלא מכיר, המחזמר מופע האימים של רוקי, הוא אחד ממחזות הזמר המצליחים והידועים ביותר בעולם. המחזמר נכתב ע"י השחקן והבמאי ריצ'רד או'בריאן שכתב את העלילה בהשראת סרטי האימה של אמצע המאה ה-20. המחזמר עלה לראשונה ב-1973 וזכה להצלחה עצומה ולפרסים רבים.

לאחר ההצלחה הגדולה, זכה המחזמר לגרסה קולנועית "מופע הקולנוע של רוקי" בשנת 1975 שגם היא זכתה להצלחה כבירה והפכה לאחד מהקלאסיקות הגדולות בקולנוע. מופע הקולנוע של רוקי הביא למחזמר חשיפה נוספת ותרם לפופולריותו עד ליום זה.

מאז עליית המחזמר לראשונה, זכה מופע האימים של רוקי לאינספור גרסאות ועיבודים בווסט אנד בלונדון וברודווי בניו יורק. שירי הסרט והמחזמר הפכו לקלאסיקות ידועות ומועדוני מעריצים בינלאומיים נפתחו ופועלים עד היום. עתה, יגיע המחזמר גם לישראל לסדרת מופעים מוגבלת.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
יוסי
1 year ago

מופע מופע אבל בואו 500 שקל לכרטיס לא הגזמתם ?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק