הופעות סטנדאפ מומלצות - כרטיסים, לוח הופעות, הנחות וכל הפרטים!

הופעות סטנדאפ מומלצות - כרטיסים, לוח הופעות, הנחות וכל הפרטים!

רשימת כל מופעי הסטנדאפ המומלצים בישראל

ברוכים הבאים לעמוד הופעות הסטנדאפ של אתר "קצת תרבות" להלן לוח הופעות מסודר ועדכני של של כל אמני הסטנדאפ והבידור בכל רחבי הארץ לחודשים הקרובים:

לוח הופעות סטנדאפ

ברוכים הבאים לעמוד הופעות הסטנדאפ המומלצות של אתר “קצת תרבות”

בשנים האחרונות ישראל הפכה למעצמת סטנדאפ. לא פחות. מאות הופעות סטנדאפ מתקיימות ברחבי הארץ מדי חודש, אמנים חדשים ומוכשרים מצטרפים לרשימה ארוכה של סטנדאפיסטים מעולים וותיקים, ואם זה לא מספיק אז גם אמני סטנדאפ בינלאומיים מהשורה הראשונה בתחום הבידור העולמי מגיעים להופעות בישראל מדי שנה.

את תחום הופעות הסטנדאפ והבידור בישראל, ניתן לחלק לשלושה סוגים שונים. הראשון, הוא הופעות קבועות של אמנים במועדוני סטנדאפ קבועים כמו הקאמל קומדי קלאב למשל בו ניתן למצוא בכל ערב הופעה של אמנים צעירים וחדשים לצד אמנים מוכרים וידועים.

השני, הוא הופעות בידור מסודרות של אמנים ידועים שרצים ברחבי הארץ כמו שחר חסוןשלום אסייג, אדיר מילר ועוד רבים אחרים. והסוג השלישי, הוא הופעות של אמני סטנדאפ שמגיעים מחו”ל היישר לישראל. ג’ים קפריס, רג’י ווטס, ג’ון קליס הם רק דוגמית קטנה מאלו שהגיעו לכאן.

אז אם גם אתם אוהבים ומחפשים להתעדכן במופעי הסטנדאפ הטובים והמומלצים ביותר שקיימים בישראל, הגעתם למקום הנכון. בעמוד מופעי הסטנדאפ של אתר “קצת תרבות”, נציג ונרכז לכם את כל מופעי הבידור והסטנדאפ המומלצים לחודשים הקרובים עם מידע נוסף ומפורט על כל מופע, החל מלוח הופעות עדכני, רכישת כרטיסים, מחירים, הנחות ומבצעים ועוד.

כתבות על אמני סטנדאפ באתר "קצת תרבות"

מני מלכה הופעות

מני מלכה הופעות

מחפשים לראות הופעת סטנדאפ של מני מלכה? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות של מני מלכה כולל מידע מעודכן על רכישת כרטיסים, הנחות

עומר בורשטיין הופעות

עומר בורשטיין הופעות

מחפשים לראות הופעת סטנדאפ של עומר בורשטיין? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות של עומר בורשטיין כולל מידע מעודכן על רכישת כרטיסים, הנחות

אלי גלפרין הופעות

אלי גלפרין הופעות

מחפשים לראות הופעת סטנדאפ של אלי גלפרין? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות של אלי גלפרין כולל מידע מתעדכן על רכישת כרטיסים, מבצעים,

אסף מור יוסף הופעות

אסף מור יוסף הופעות

מחפשים לראות הופעת סטנדאפ של אסף מור יוסף? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות מעודכן של אסף מור יוסף כולל מידע מתעדכן על

יוסי גבני הופעות

יוסי גבני הופעות

מחפשים לראות הופעת סטנד אפ של יוסי גבני? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות של יוסי גבני  כולל מידע מתעדכן על רכישת כרטיסים,

דודו ארז הופעות

דודו ארז הופעות

מחפשים לראות הופעת סטנד אפ של דודו ארז? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות של דודו ארז ב-2023 כולל מידע מתעדכן על רכישת

כרטיסים להופעות סטנדאפ - מחירי כרטיסים ממוצעים

מחירי הכרטיסים להופעות סטנדאפ בישראל נחשבים לזולים יחסית. בטח אם משווים אותם למחירי הכרטיסים להופעות. הטווח הממוצע למחירי הכרטיסים לסטנדאפ בישראל יכול לנוע בין 50 ש"ח למופעים הזולים ועד ל-120 ש"ח למופעי הבידור הגדולים של אמנים מובילים. בדרך כלל הכרטיסים הזולים הם למועדוני הסדטנאפ הקטנים יותר של אמנים פחות מוכרים. 

הנחות למופעי סטנדאפ בישראל

אז איך אפשר למצוא כרטיסים מוזלים והנחות לסטנדאפ בישראל? ובכן, יש כמה דרכים למצוא הנחות למופעי הסטנדאפ בישראל. ראשית, מומלץ לבדוק עם חברת כרטיס האשראי שלכם. חברות כמו ישראכרט, לאומי קארד, מקס, אמריקן אספרס, ויזה קאל וכד' מציעים כמעט באופן קבוע כרטיסים מוזלים והנחות רבות על מופעי בידור וסטנדאפ רבים בכל רחבי הארץ.

דרך נוספת, היא למצוא הנחות או קופונים באתרי הקופונים הגדולים. אפשר למצוא שם לא מעט פעמים כרטיסים בחצי מחיר ואף יותר. ולסיום, מומלץ לבדוק את אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא שמציע באופן קבוע מכירת כרטיסים בהנחה להרבה מאוד הופעות סטנדאפ בישראל.

מיהם אמני הסטנדאפ המובילים בישראל?

ישנם לא מעט אמני סטנדאפ ומופעי בידור שרצים במהלך כל השנה בכל רחבי ישראל לאורכה ולרוחבה. אבל אילו מהם הם המוכרים והפופולריים ביותר מביניהם? הנה סקירה קצרה של המופעים הפופולריים והמצליחים ביותר:

השחקן והסטנדאפיסט משה אשכנזי שמוכר גם בזכות השתתפותו בסדרות כמו “בשבילה גיבורים עפים” או “מטומטמת”, מופיע הרבה מאוד ברחבי הארץ עם המופע החדש שלו שנקרא בשם הפשוט “מופע סטנדאפ“, ובו הוא מביא לבמה גם את יכולותיו הקומיות. גם השחקן הותיק יעקב כהן שבימים כתיקונם, משחק בהצגות נחשבות כמו למשל “יש רופא באולם” או “החולה המדומה“, מציג גם מופע בידור סולו משלו שזוכה להצלחה רבה בקרב הקהל.

אחד מאמני הסטנדאפ החדשים יחסית שזוכים להצלחה רבה, הוא הסטנדאפיסט יוסי גבני, שמוכר גם בזכות השתתפותו בתוכנית המצליחה “הצחוקייה”. גבני מציג מופע שנון ואיכותי הנקרא “יוסי גבני מארח חברים” ומופיע איתו בערים רבות ברחבי הארץ. עוד סטנדפאסיט מוכשר ביותר שמצליח מאוד בשנים האחרונות הוא מיקי גבע שידוע גם בזכות החיקויים המדוייקים שלו. גבע מופיע הרבה עם המופע שלו ברחבי הארץ בו הוא מציג את שלל חיקוייו לצד אנקדוטות מצחיקות על החיים.

ישנם אמני סטנדאפ שמצליחים להיות בעניינים כל הזמן. אחד מהם הוא ישראל קטורזה שלא מפסיק להתרוצץ ולהופיע בכל פינה ברחבי הארץ עם המופע שלו הנחשב למופע מצחיק מאוד ומצליח ביותר. גם המופעים של שלישיית מה קשור עדיין נחשבים לאחד ממופעי הבידור הטובים ביותר בישראל והם עדין מצליחים למלא אולמות בכל מקום שבו הם מגיעים להופיע בו.

ועוד כמה מופעים בולטים ומומלצים לפני שנציג כאן את הרשימה המלאה: כדאי לבדוק את מופע הסטנדאפ של שלומי קוריאט ברחבי הארץ או את מופע הבידור של מוני מושונוב שיוצא לראשונה בחייו עם מופע בידור סולו הנקרא “מפגש מושונוב“. שווה לבדוק גם את המופע “ילדים סורגים לאלוהים 2” של אבי גרייניק ועידן אלתרמן שמחזירים את המופע האהוב שלהם מלפני כעשר שנים בעיבוד חדש ומותאם לתקופה.

ישנם כמובן עוד עשרות מופעים מעולים שמציגים כל הזמן כמו למשל הופעות של אורי ברויר ואחרים. צפו ברשימה המלאה כדי למצוא את המופע האהוב שלכם.

תוכן עניינים