מועדון שבלול הופעות – אילו הופעות תמצאו החודש?

מועדון שבלול הופעות - אילו הופעות תמצאו החודש?
מועדון שבלול הופעות - אילו הופעות תמצאו החודש?

מחפשים לראות הופעות במועדון שבלול בתל אביב? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות מעודכן במועדון שבלול כולל מידע על רכישת כרטיסים והנחות.

מועדון שבלול הוא ללא ספק אחד המועדונים הבכירים ביותר בישראל בכל הקשור למוזיקת הג'אז ומציג באופן קבוע וכמעט על בסיס יומיומי הופעות מכל מגוון סגנונות הג'אז, בין אם אלו הרכבי ג'אז קטנים המציגים ג'אז מודרני ובועט, הרכבי ג'אז של אמנים מבוגרים המציגים ג'אז מסורתי, הרכבי לטין ג'אז ועוד מגוון רחב.

שבלול מציג גם הופעות רבות של אמני ג'אז מחו"ל, כולל לעיתים קרובות הופעות של אמנים בעלי שם עולמי או אמני ג'אז ישראלים מהבכירים ביותר. גם סגנונות מקבילים לג'אז כמו הופעות של הרכבי בלוז, מוזיקה לטינית או מוזיקת עולם תוכלו למצוא לעיתים קרובות בשבלול.

מועדון שבלול הופעות

להלן לוח הופעות עדכני במועדון בשבלול בחודש הקרוב:

מועדון שבלול הזמנת כרטיסים

מחירי כרטיסים למועדון שבלול משתנים בין הופעה להופעה ונעים בדרך כלל בין כ-80 ש"ח ועד ל-120 ש"ח לאדם. ניתן להזמין כרטיסים מראש לכל ההופעות בשבלול באמצעות האינטרנט באתר הבא.

אודות מועדון שבלול

לאחר שפעל שנים רבות בנמל ת"א, עבר מועדון שבלול למשכנו החדש ברחוב קרליבך 23 בתל אביב. המועדון מציע אווירה אינטימית עם חיבור קרוב בין האמנים לבין הקהל. המועדון מציע כניסה להופעות עם אפשרות להזמין גם אוכל או שתייה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק