מגבירים את הלילה 2019 במסגרת פסטיבל רוק אביב – כל הפרטים!

מגבירים את הלילה 2019 במסגרת פסטיבל רוק אביב - כל הפרטים!
מגבירים את הלילה 2019 במסגרת פסטיבל רוק אביב - כל הפרטים!

אביב גפן, שלום חנוך, פוליקר, מוניקה סקס, זקני צפת, איפה הילד, מרסדס בנד, שלומי שבן, גלעד כהנא ועוד רשימה ארוכה של אמנים מובילים יופיעו במופע מגבירים את הלילה 2019 במסגרת פסטיבל רוק אביב 2019 שיתקיים בלייב פארק ראשון לציון ב-13 באפריל 2019. רוצים לקנות כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

בשורה משמחת לאוהבי הרוק בישראל: פסטיבל רוק אביב ה-13 יציג בעוד כחודש וחצי בלייב פארק בראשון לציון את המופע "מגבירים את הלילה" שיפגיש לערב אחד ועל במה אחת, רשימה נבחרת של מיטב אמני הרוק הגדולים בישראל ויציג אירוחים ושיתופי פעולה ייחודיים שיוצגו במיוחד לכבוד הפסטיבל. על ניהול האמנותי של הערב, יהיה אחראי פיטר רוט.

המופע, שמופק ע"י חברת המון הפקות, יציג שמונה הופעות רצופות שיתקיימו בזו אחר זו בערב אחד שיתחיל בשעה 18:00 בערב ויסתיים לאחר חצות. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ואת כל הפרטים על המחירים ואופן רכישתם תוכלו למצוא בהמשך עמוד זה.

מגבירים את הלילה 2019 – מי יופיע בפסטיבל?

בין המופעים והחיבורים שיתקיימו בפסטיבל: הזמר יהודה פוליקר יארח את Vegan Friendly במופע הראשון לערב, להקת איפה הילד תארח את הזמר אביב גפן, להקת הבלוז הישראלית פול טראנק תתארח אצל מרסדס בנד, שלום חנוך יתארח אצל להקת מוניקה סקס, אלון עדר יארח את דורון טלמון (ג'יין בורדו), להקת זקני צפת תציג מופע מיוחד שיוקדש לאלבום הכחול הקלאסי שלהם וזמרת האינדי הילה רוח תארח את הזמר והמלחין שלומי שבן וגם מופע של גלעד כהנא (הג'ירפות).

כרטיסים למופע מגבירים את הלילה 2019

המופע מגברים את הלילה 2019 שיתקיים במסגרת פסטיבל אביב 2019, יתקיים ב-13 באפריל בלייב פארק ראשון לציון החל מהשעה 18:00 בערב. מחירי הכרטיסים למופע נעים בין 169 ש"ח לכרטיסים על הדשא ועד ל-229 ש"ח לכרטיסי אורקסטרה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באתר "זאפה" באמצעות העמוד הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק