מאדאם בטרפליי האופרה הישראלית 2022 – כרטיסים, מחירים ולוח הופעות!

מאדאם בטרפליי האופרה הישראלית 2022 - כרטיסים, מחירים ולוח הופעות!
מאדאם בטרפליי האופרה הישראלית 2022 - כרטיסים, מחירים ולוח הופעות!

האופרה המפורסמת של פוצ'יני מאדאם בטרפליי מגיעה לאופרה הישראלית בהפקה חדשה, גדולה ומושקעת ותרוץ כאן במהלך חודש דצמבר 2022. מתי בדיוק זה יקרה? מי המשתתפים? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים!

האופרה הישראלית תעלה לכבוד העונה החדשה של 2022/2023 את האופרה הידועה והמעולה "מאדאם בטרפליי" של המלחין האיטלקי הידוע ג'אקומו פוצ'יני בהפקה מושקעת ומרהיבה של הבימאי הפולני מריוש טרלינסקי. בעמד זה תוכלו להתעדכן בכל הפרטים על ההפקה החדשה לרבות מידע על מכירת כרטיסים ולוח הופעות עדכני.

האופרה מאדאם בטרפליי באופרה הישראלית – לוח הופעות 2022

האופרה מאדאם בטרפליי תעלה על בימת האופרה הישראלית בבית האופרה תל אביב במהלך חודש דצמבר 2022. שני קונצרטים מתוך כלל הקונצרטים, יתקיימו בימי שישי בצהריים, והשאר יהיו קונצרטי ערב. להלן לוח ההופעות של הקונצרטים:

כרטיסים לאופרה מאדאם בטרפליי באופרה הישראלית

מכירת הכרטיסים לאופרה נפתחה ונמצאת כרגע בעיצומה. מחירי הכרטיסים נעים בין 156 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ועד ל-400 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר. ניתצן לרכוש אונליין את הכרטיסים באמצעות האתר הבא.

  • לחצו כאן לכל מופעי האופרה המומלצים בישראל ב-2022/2023

הנחות ומבצעים

לא מצאנו בשלב זה כרטיסים זולים יותר או הנחות שונות אך אנו בודקים ומעדכנים כל הזמן במידע חדש.

האופרה הישראלית מאדאם בטרפליי – סולנים ומשתתפים

ההפקה החדשה של מאדאם בטרפליי של האופרה הישראלית ל-2022, תביא את גרסתו של הבמאי הפולני המוערך מריוש טרלינסקי ובניצוחו של המנצח דן אטינגר. הסולנים המובילים יכללו את זמרת הסופרן הרומנייה אורליה פלוריאן שתגלם את דמותה של צ'ו צ'ו סן, זמר הטנור האוקראיני ולנטין דיטיוק שיגלם את פינקרטון ואת זמר הבריטון הרומני יונוץ פאסקו שיגלם את שרפלס.

עוד סולנים וסולניות שייקחו חלק בהפקה החדשה: שי בלוף, איתן דרורי, אנתוני ווב, יאיר פולישוק, ז'וליין ון מלארטס ותמרה נבות. את האופרה תלווה התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון-לציון ומקהלת האופרה הישראלית בניצוחו של אסף בנרף.

אודות האופרה מאדאם בטרפליי

האופרה מאדאם בטרפליי (Madame Butterfly) היא אחת מיצירותיו הידועות ביותר ואולי הידועה ביותר של המלחין האיטלקי הידוע ג'אקומו פוצ'יני. כשהיא נחשבת ליצירת מופת, מאדאם בטרפליי היא אחת האופרות המבוצעות ביותר בעולם עד היום ומבוצעת בדרך קבע בכל בתי האופרה הידועים והגדולים בעולם.

האופרה הועלתה לראשונה בשנת 1904 באולם לה סקאלה הידוע במילאנו ודווקא לא זכתה להצלחה גדולה. לאחר תיקונים שעשה פוצי'ני ועלייתה בגרסה החדשה, זכתה האופרה לשבחים רבים ויצאה לקונצרטים רבים ברחבי העולם.

עלילתה האופרה עוסקת בסיפור אהבה המתרחש ביפן בין מלח אמריקני ונערה יפנית מסורתית המכונה בפיו "מאדאם בטרפליי". האופרה מבוססת על אירועים אמיתיים שהתרחשו בעיר נגאסקי ביפן והיא מחולקת לרוב לשלוש מערכות (למרות שהגרסה הראשונה הייתה בשתי מערכות).

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק