לנה דל ריי בישראל 2018 בפסטיבל מטאור – כמה יעלו כרטיסים?

לנה דל ריי בישראל 2018 במסגרת פסטיבל מטאור - כמה יעלו כרטיסים?
לנה דל ריי בישראל 2018 במסגרת פסטיבל מטאור - כמה יעלו כרטיסים?

הזמרת המצליחה לנה דל ריי (Lana Del Rey) תגיע לישראל בקרוב מאוד להופעה אחת וחד פעמית. זה יקרה בחודש ספטמבר 2018 הקרוב במסגרת פסטיבל מטאור שיתקיים בפארק פקאן בנהר הירדן. כמה יעלו הכרטיסים ואיפה תוכלו לקנות?

לאחר שביטלה את הופעתה כאן ברגע האחרון בשנת 2014 בפארק הירקון, בעקבות מבצע "צוק איתן" והמצב הבטחוני וגרמה למפח נפש גדול בקרב מעריציה הרבים כאן, לנה דל ריי תגיע שוב להופעה בישראל שתתקיים הפעם בצפון הארץ במסגרת אירועי פסטיבל "מטאור" המדובר שיתקיים בין התאריכים 6-8 בספטמבר 2018 בקיבוץ להבות הבשן בגן הפקאן. הופעתה של דל ריי, תתקיים ביום שישי ב-7 לחודש.

דל ריי לא תהיה האמנית הבינלאומית היחידה שתופיע בפסטיבל מטאור. במסגרת אירועי הפסטיבל שיתפרסו על פני 3 ימים ב-6 עד ה-8 בספטמבר, יופיעו גם האמנים הבינלאומיים דיג'יי קוזי, אריאל פינק, נינה קרביץ, פליינג לוטוס, קמאסי ושינגטון, דה בלאק איינג'לס, סולוואקס, פושה טי ועוד. הפסטיבל יציג גם שורה של אמנים ישראלים מובילים כמו בלקן ביט בוקס, מרסדס בנד, ברי סחרוף, רמי פורטיס, ג׳יין בורדו, ג׳ינג׳יות, הקולקטיב, אסף אמדורסקי, זהבה בן ועוד.

לנה דל ריי בישראל כרטיסים

הידיעה על ההופעה של לנה דל ריי בישראל פורסמה רק לפני כמה שעות בחדשות 2 וטרם יצאה הודעה רשמית מהפסטיבל. אך לפי האתר הרשמי של הפסטיבל, מחיר הכרטיסים ליום שישי ה-7 בספטמבר 2018 הוא 380 ש"ח כך שככל הנראה מחיר הכרטיסים להופעה של לנה דל ריי בישראל יעמוד על המחיר הנ"ל. נמשיך לעדכן כאן בכל ידיעה חדשה בנושא.

אירוע תאריך מיקום מחיר כרטיסים
לנה דל ריי בישראל 7 בספטמבר 2018 פארק הפקאן נהר הירדן 380 ש"ח רכישת כרטיסים

לנה דל ריי נחשבת כיום לאחת הזמרות המצליחות ביותר במוסיקה הפופ העכשווית כשהיא משתייכת לז'אנר קצת שונה מאמני הפופ המובילים כמו ריהאנה, סיה, קייטי פרי וכד', הסגנון המוסיקלי של דל ריי הוא קודר יותר ואפל וניתן אף לומר אמנותי יותר. לדל ריי להיטי ענק גדולים שכבשו את מצעדי המוסיקה בעולם ואת כמות הצפיות ברשת. להיטיה הגדולים ביותר הם "Summertime Sadness" שמתקרב ל-300 מיליון צפיות ביוטיוב, "Young and Beautiful" או "Born To Die" שכבר עברו את רף ה-300 מיליון צפיות ועוד להיטים רבים נוספים.

היא החלה את הקריירה שלה ב-2005 אך זכתה לחשיפה העולמית רקב-2011 עם סינגל הבכורה שלה "Video Games". היא הוציאה עד כה 5 אלבומים שזכו כולם לביקורות מעולות ולהצלחה רבה בקרב הקהל כאשר אלבומה האחרון "Lust For Life", יצא ביולי 2017. לדל ריי מעריצים רבים בישראל שצפויים להסתער על קופות הכרטיסים החל מהבוקר ובתקווה כי הפעם היא תופיע כאן ללא ביטולים של הרגע האחרון.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק